Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:52:13 GMT

۳۱۱ پروانه استاندارد در خراسان رضوی صادر شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۱۰۹

۳۱۱ پروانه استاندارد در خراسان رضوی صادر شد

جواد کریم‌پور روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال ۱۳۹۸ نیز ۴۰۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر شده بود که علت کاهش تقاضا برای صدور پروانه، شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن واحدهای صنعتی غیرغذایی استان از این شرایط است.
وی به تمدید هزار و ۲۷ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: باید توجه داشت کاهش تمدید پروانه‌ها متاثر از اتمام دوره سه ساله مدت اعتبار آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره‌کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: تمدید ۲۷۴ پروانه در سال گذشته عددی قابل قبول است، در همین راستا پیش بینی می شود با توجه به اتمام دوره سه ساله پروانه ها، در سال ۱۴۰۰ حدود هزار واحد صنعتی برای تمدید پروانه استاندارد خود اقدام کنند.
وی گفت: پارسال ۲۱ هزار و ۲۳۴ آزمون برای سنجش ترازوهای اصناف و کسبه صورت گرفت که این رقم در سال ۹۸ بیش از ۲۶ هزار آزمون بوده است.
کریم‌پور افزود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته برای این اداره کل سقف انجام آزمون از ترازوی اصناف استان ۲۰ هزار مورد است لذا در ۲ سال قبل این عملکرد مطابق حدنصاب تعیین شده توسط سازمان بوده است.
۲ هزار واحد تولیدی صنعتی در خراسان رضوی زیر پوشش نظارتی سازمان استاندارد قرار دارند که حوزه فعالیت حدود نیمی از آنها صنایع غذایی است.  

۹ درصد سرمایه‌گذاری و ۱۱ درصد اشتغال کل صنایع غذایی کشور مربوط به حدود هزار واحد فعال این بخش از صنعت در خراسان رضوی است.  

بطور میانگین ۱۹ درصد صادرات خارجی سالانه خراسان رضوی مربوط به صنایع غذایی است.  

برچسب‌ها مشهد سازمان ملی استاندارد ایران اداره کل استاندارد استان خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان ملی استاندارد ایران مشهد سازمان ملی استاندارد ایران اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد