Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی مهمترین محور فعالیتی کانون های فرهنگی مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در برنامه زنده ماه همدلی که شامگاه چهارشنبه ۱ اردیبهشت از شبکه البرز برکزار شد گفت: لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب در جریان رزمایش مواسات و همدلی از جمله برنامه های سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز افزود: همدلی با خانواده های محرومان با هدف تأمین نیازهای اولیه معیشتی آنان از جمله مسائلی است که بسیاری مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

وی با اشاره به ضرورت شکل گیری مرکز نیکوکاری مسجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: در استان البرز ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد وجود دارد که سهم ویژه ای در عرصه فرهنگی، هنری و بصیرت افزایی دارند. 

 

 

وی ادامه داد: همدلی با محرومان و مستضعفین یکی از ضرورت های مهم و اساسی در جامعه امروز است که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تحریم های اقتصادی همچنین بسیاری از کمبودها با هجمه های متعدد روبه رو است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت توجه به محرومان آنچنان که در سال ۹۹ تمام اهتمام خود را در نظر داشت در سال ۱۴۰۰ نیز با افق راهبردی محرومیت زدایی فعالیت خود را ادامه می دهد. 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی استان البرز فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است