Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی تبار با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به همت خادمیاران رضوی بابلسر ۲۵۰۰ پرس غذای گرم ویژه افطار و سحر طبخ و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: این اقدام خداپسندانه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) تا پایان ماه رمضان ادامه دارد .

«شجاع ولی تبار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح عملکرد خادمیاران رضوی شهرستان بابلسر در بحث تهیه و توزیع  کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: 24فروردین ماه سال جاری آشپزخانه طرح «اطعام مهدوی» با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، خیران، دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر، سپاه کربلا، خیریه آبشار عاطفه ها در بابلسر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر بیان کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان به نیت سردار سلیمانی و در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان و در چهارشنبه امام رضایی و در آستانه سالروز وفات حضرت خدیجه (س)با حضور در آشپزخانه «اطعام مهدوی» اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان کردند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون با همراهی مردم و خادمیاران رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۵۰۰ پرس غذا تهیه و با هدف رونق بخشیدن به سفره های افطار و سحر بین نیازمندان توزیع شد، افزود: این اقدام خداپسندانه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت .
 

ولی تبار با بیان اینکه غذاهای طبخ شده با عنوان «یه لقمه مهربونی» روانه سفره های نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی می شود، خاطرنشان شد: تمامی مراحل پخت و توزیع وعده های غذایی در این آشپزخانه با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستادملی مقابله با کرونا همراه است.

 

وی یادآورشد: مراسم طبخ غذای گرم در هشتمین روز از ماه رمضان با مداحی برادر «پوراکبر» مسئول کانون مداحان رضوی بابلسر همراه بود و از سوی دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر تابلو فرش حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و نبات و نمک متبرک به دست اندرکاران طرح «اطعام مهدوی» اهدا شد .

ولی تبار اظهار کرد: همچنین در هشتمین روز از ماه رمضان امسال توسط یکی از خادمیاران شهرستان بابلسر سرکار خانم باقریان با مشارکت فرهنگیان خیر این شهرستان به مبلغ سه میلیون و هفتصد هزار تومان یک عدد چرخ خیاطی برای دانش آموز بی بضاعت رشته طراحی دوخت خریداری و دراختیار این دانش آموز قرار داده شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طراحی دوخت آشپزخانه اطعام مهدوی چرخ خیاطی چهارشنبه های امام رضایی خادمیاران رضوی یه لقمه مهربونی توزیع غذای گرم ماه رمضان رضوی شهرستان بابلسر ماه مبارک رمضان خادمیاران رضوی بین نیازمندان ماه رمضان غذای گرم ولی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل بخش مرکزی شهرستان آبادان گفت: به همت جهادگران حوزه بسیج حضرت ابوالفضل ابوشانک آبادان تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی آغاز شد.
رسول قیم افزود: کار سرویس، تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی ۵۰ خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم شهرستان با همت خیران و با همکاری گرو‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان آغاز شد و تا پایان تابستان امسال در سایر مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب