Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:55:38 GMT

مرغ، پشت گوش بازار ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۶۹۰

مرغ، پشت گوش بازار ساوجبلاغ

مستانی، نائب رئیس اتحادیه مرغ و گوشت ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با بیان این که از یک هفته پیش تا کنون مرغ تنظیم بازار در ساوجبلاغ توزیع نشده است گفت: شهرستان ساوجبلاغ با ۸۵ روستا چهار شهر و حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت نیازمند روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن مرغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس اتحادیه مرغ و گوشت ساوجبلاغ افزود: دو روز گذشته ده تن برای سوله مدیریت بحران ارسال شده است، اما نیاز این شهرستان به مرغ روزانه ۲۵ تن است.

مستانی گفت: با توجه به کمبود مرغ در ساوجبلاغ مسئولان جهاد کشاورزی استان سه تن دیگرنیز به شهرستان اختصاص دادند.

او افزود: مرغ قیمتی جزء ۲۴۹۰۰ ندارد و نباید به نرخ دیگری به فروش برسد.

نائب رئیس اتحادیه مرغ و گوشت ساوجبلاغ گفت: برای این که کالای اساسی و ضروری با قیمت مصوب در بین مردم توزیع شود نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و همکاری بیشتر بین ادارات مربوطه و همچنین بررسی و نظارت ویژه بر توزیع این اقلام هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ گوشتی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید