Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:32:13 GMT

رعایت تمامی مصوبات ستاد کرونا در مجالس مذهبی ایلام

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۸۸۰

رعایت تمامی مصوبات ستاد کرونا در مجالس مذهبی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فتاحی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا با موضوع مراسمات شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان در محل استانداری ایلام، ضمن تشکر از همکاری خوب ستاد استانی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی تصریح کرد: جشنواره محله همدلی، فعالیت‌های قرآنی، مسابقات فرهنگی و تبلیغی در مساجد و صدا و سیما همچنین تولید محتوای تبلیغی در فضای مجازی و بازنشر آن در کانال‌های مختلف سطح استان از جمله برنامه ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی از برنامه ریزی برای شب‌های قدر در فضای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد و افزود: در سه پیک گذشته کرونا بیشترین رعایت مصوبات ستاد کرونا مربوط به مجالس مذهبی و جامعه دینی بوده و در ادامه هم نهایت تعامل و همکاری را با ستاد کرونا تا ریشه کن کردن این بیماری خواهیم داشت.

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و معاون بهداشتی علوم پزشکی استان از اداره کل تبلیغات اسلامی استان و همه متولیان مذهبی تقدیر کردند.

کد خبر 5195203

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی ایلام محمد فتاحی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت