Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الهی با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب ‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، گفت:۲۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

«علی ولی الهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت جام ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ۲۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا آسیب دیده اند در محلات تربت جام توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

وی گفت:شیوع کروناویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

ولی الهی با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام بیان کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از بازوان مسجد خدمت رسانی در تمامی بحران ها را جزء وظایف خود می داند لذا کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد در بحران کرونا علاوه بر انجام فعالیت هایی در راستای مبارزه با کرونا، از نیازمندان هم غافل نشده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی ماه رمضان فرهنگی هنری تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد