Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: مستمری کمک معیشت‌بگیران صندوق ایثارگران ۱۲۵ درصد و رقمی حدود دوبرابر افزایش یافته است که از سوی وزارت دفاع پرداخت شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت‌دفاع،، امیر سرتیپ «امیر حاتمی»با اشاره به افزایش حقوق سربازان وظیفه در سال جدید و در اجرای قانون خدمت وظیفه عمومی، گفت: میانگین حقوق سربازان از ۴۴۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بر اساس این قانون حداقل حقوق کارکنان وظیفه در مناطق عادی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و حداکثر آن چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی خواهد بود.

حاتمی افزود: با تامین منابع مصوب قرارگاه مهارت آموزی سربازان، امکان آموزش‌ها و تخصص‌های کاربردی برای مهارت آموزی در رشته‌های متنوع در طول خدمت سربازی فراهم شده است.

وزیر دفاع تصریح کرد: از اقدامات ارزشمند دیگری که در سال جدید و از فروردین ماه اجرایی شد افزایش پرداخت مستمری کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران است که ۱۲۵ درصد و رقمی حدود دو برابر افزایش یافته و از فروردین امسال توسط صندوق رزمندگان وزارت دفاع پرداخت شد.

حاتمی اضافه کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ پرداخت کمک معیشتی به بخشی از رزمندگان تحت پوشش که احراز جانبازی داشته اند با آمار حدود ۳۶ هزار نفر برای برخورداری از خدمات و مزایای بنیاد شهید و امور ایثارگران به این بنیاد منتقل و تحت پوشش قرار گرفتند.
وی از اهتمام دولت جمهوری اسلامی، مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون‌های (تلفیق بودجه امنیت ملی اجتماعی اصل ۹۰)، هیئت رئیسه، مجلس و نمایندگان محترم که با توجه و تلاش خود معیشت سربازان و کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران را در اولویت قرار داده‌اند و همچنین سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و تلاش‌های صندوق امور رزمندگان وزارت دفاع قدردانی و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با اجرای کامل و تخصیص مستمر منابع مصوب در قانون بودجه ۱۴۰۰، خدمات‌رسانی مناسبی به پیشکسوتان دفاع مقدس و جامعه رزمندگان و سربازان مدافع امنیت و اقتدار کشور صورت گیرد و معیشت شاغلین و بازنشستگان نیرو‌های مسلح نیز از منابع مصوب در افزایش حقوق ماهیانه و سایر خدمات مورد نیاز به طور مستمر و مطلوب فراهم شود. بیشتربخوانید: سامانه یاور؛ شکارچی موشک‌های ضد رادار دشمن سپاه؛ از بسط عمق استراتژیک ایران تا نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن شهید حق‌بین در آیینه فرزند؛ از درایت در حل مسائل تا توصیه به ولایتمداری وداع با همسنگر حاج قاسم/ فرمانده نیروی قدس: راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد/ + فیلم و عکس شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی/ اگر پیشنهاد وزیر بهداشت برای ایام نوروز پذیرفته شده بود کرونا این چنین شعله‌ور نمی‌شد شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود

انتهای پیام/

برچسب ها: حاتمی وزیر دفاع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاتمی وزیر دفاع کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریم‌ خود از سوی ایران، ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما درباره نقش ایران در منطقه غرب آسیا را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، گرنت شپس جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیر سابق)، ادعا کرد: ایران مسئول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی گروه‌های نیابتی (شامل) حماس، حزب الله، حوثی‌ها، شبه نظامیان مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است.

وی در تداوم جوسازی‌های رسانه‌ای، مدعی شد: اگر ایران فکر می‌کند که تحریم‌های اخیر کسی را مرعوب می‌کند، کاملا در اشتباه است.

دولت انگلیس دو هفته پیش در تداوم حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع و شماری از مستشاران نظامی ایران را تحریم کرد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب اجرای قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» تعدادی از نهادها و اشخاص انگلیس از جمله وزیر دفاع این کشور را تحریم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام رژیم انگلیس در حمایت و تسهیل اقدامات مخرب اشخاص و نهادهای مذکور شامل حمایت و تسهیل ارتکاب اعمال تروریستیِ رژیم صهیونیستی که نقض تعهدات بین المللی رژیم انگلیس در مقابله با تروریسم به شمار می‌رود، اعلام می‌کند که اقدام رژیم انگلیس، نقض آشکار اصول اساسی حقوق بین الملل مندرج در منشور ملل متحد است.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی نهادهای جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.

وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعمال این تحریم‌ها، رژیم انگلیس را در قبال حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر، مسئول و پاسخگو می‌داند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان