Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:27:29 GMT

پلیس آمریکا یه سیاهپوست دیگر را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۹۰۳

پلیس آمریکا یه سیاهپوست دیگر را به قتل رساند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یوروپ وان، پلیس آمریکا بار دیگر یک فرد سیاه پوست آمریکایی را در این کشور هدف گلوله قرار داده و به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، پلیس ایالت کارولینای شمالی آمریکا روز چهارشنبه، اقدام به تیراندازی به سمت یک مرد سیاهپوست به نام «اندرو براون» کرده که بر اثر این تیر اندازی، مرد مذکور به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود براون در زمان تیراندازی پلیس کاملاً غیر مسلح بوده و در عین حال، تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد وی صاحب ۱۰ فرزند بوده است.

این نخستین اقدام پلیس آمریکا برای کشتن یک فرد سیاهپوست دیگر از زمان برگزاری دادگاه پر حاشیه «درک شووین»، افسر پلیس آمریکایی است که چندی پیش اقدام به کشتن «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست آمریکایی کرده بود.

کد خبر 5195268

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل سیاه پوستان پلیس آمریکا قتل ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین افغانستان برجام سوریه لبنان کمیسیون ویژه برجام اوکراین اخراج دیپلمات پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، با اوج گرفتن امواج بلند اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی از لس‌آنجلس تا نیویورک در حمایت از مردم فلسطین در غزه، موج ضدصهیونیستی نوپا چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند.

پایگاه خبری النشره لبنان روز چهارشنبه به نقل از رسانه‌های آمریکایی گزارش داد که «اریک آدامز» شهردار نیویورک گفته پلیس «نیویورک‌سیتی» روز گذشته ۳۰۰ نفر را در دانشگاه کلمبیا و «سیتی کالج» در تظاهرات‌های حمایت از فلسطین دستگیر کرده است.

آدامز که با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» مصاحبه می‌کرد، مدعی شده که اکثر دستگیر شده‌ها دانشجو نبوده‌اند.

وی همچنین مدعی شده که پلیس سازمان‌ها و افرادی را شناسایی کرده که به عنوان «آشوبگرهای حرفه‌ای» در تجمعات حضور داشته‌اند.

این مقام آمریکایی با هدف مسالمت‌آمیز نشان دادن برخورد پلیس با معترضان حامی غزه ادعا کرد در جریان یورش پلیس به محوله دانشگاه کلمبیا درگیری شدید بین پلیس و معترضان صورت نگرفته است.

کد خبر 6094714

دیگر خبرها

  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند