Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:10:26 GMT

۶۴ نفر بر اثر تصادف و حوادث طبیعی در اردبیل مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۹۰۸

۶۴ نفر بر اثر تصادف و حوادث طبیعی در اردبیل مصدوم شدند

عزت الله ضربی روز پنجشنبه افزود:  ۶۱ نفر از این تعداد در حوادث جاده ای، ۲ نفر در حادثه خدمات حضوری و یک نفر هم در حادثه شهری مصدوم شده بودند.

وی بیان کرد:  در این مدت  ۲۳ فقره تصادفات جاده ای، ۴فقره کوهستان، ۲فقره حوادث شهری و یک فقره حادثه خدمات حضوری  در استان بوقوع پیوسته و امدادگران این جمعیت به کمک حادثه دیدگان شتافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه امدادگران در این حوادث ۱۶ نفر را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند، بیان کرد:  همچنین در یک ماه گذشته  جمعیت هلال احمر استان ۹ مورد هم عملیات امدادرسانی انجام داده است.

او  با بیان اینکه این جمعیت در فروردین سال جاری با ۱۰۵ نفر/ روز نیروی عملیاتی در قالب ۳۰ تیم/ روز به امدادرسانی پرداخته، ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری ۴۵ دستگاه/ روز ناوگان ترابری متشکل از ۲۹ دستگاه خودروی آمبولانس و ۱۶ دستگاه خودروی ست نجات در طی این ماه به هموطنان حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

ضربی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند و هموطنان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

برچسب‌ها حوادث رانندگی حوادث طبیعی استان اردبیل امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی حوادث طبیعی استان اردبیل حوادث رانندگی حوادث طبیعی استان اردبیل امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز