Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: موجودی پرونده‌ها در دادگستری استان تهران در سال ۹۹ با تلاش صورت گرفته و کاهش چشمگیر به سطح موجودی دادگستری در سال ۹۴ رسیده است و لازم است با اهتمام لازم پرونده‌های معوقه باقی مانده نیز تعیین تکلیف شود. خبرگزاری میزان - رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با حضور مسئولان قضایی استان تهران و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان بهارستان معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: مردم شریف شهرستان بهارستان مردمی متدین و انقلابی، خداجو و خداترس و ولایی هستند و جمیع صفات خوب و پسندیده را دارند.   ستایشی در این مراسم با اشاره به دعا‌های ماه مبارک رمضان گفت: دستگیری از فقرا و مستمندان و مطالبات و برطرف کردن مشکلات مردم توسط مسئولین در این ماه مبارک اشاره کرد و تاکید کرد: درب اتاق‌های مسئولین به روی مردم باید باز باشد و پاسخگویی مناسب به مردم را یک وظیفه بدانیم.    وی اجرای نص صریح سند تحول قضایی را ضروری دانست و اظهار داشت: همه کار‌هایی که مسئولان و همکاران قضایی و اداری در دادگستری انجام می‌دهند، برای تجلی عدالت و رضایت مندی مردم است.   قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: شهرستان بهارستان از پتانسیل‌های بالا و مزایای زیادی برخوردار می‌باشد؛ شهرک‌های صنعتی متعدد، وجود اراضی کشاورزی کم نظیر، جمعیت جوان شهرستان و تنوع در زمینه توسعه گردشگری و در بخش و عرضه محصولات تولید داخل در بهارستان در سال پشتیبانی تولید و مانع زدایی‌ها بیانگر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به این شهرستان همجوار پایتخت است.   وی افزود: موجودی پرونده‌ها در دادگستری استان تهران در سال ۹۹ با تلاش صورت گرفته و کاهش چشمگیر به سطح موجودی دادگستری در سال ۹۴ رسیده است و لازم است با اهتمام لازم پرونده‌های معوقه باقی مانده نیز تعیین تکلیف شود.   قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران همدلی و هم افزایی مسئولین برای برطرف کردن مشکلات مردم را ضروری دانست.   محمد رضا مرادی حق گو معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران نیز در این مراسم گزارش آماری از عملکرد دادگستری شهرستان بهارستان ارائه کرد و گفت: شهرستان بهارستان رتبه یک در عملکرد دادگستری ورتبه دوم در عملکرد دادسرا در استان تهران را داشته است.   در این مراسم از خدمات محمد قیاسی مرادی تقدیر شد و هاشم امامی به عنوان رئیس جدید دادگستری بهارستان حکم انتصاب خود را از مسئولان قضایی پایتخت   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری استان تهران دادگستری بهارستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران دادگستری بهارستان شهرستان بهارستان پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان