Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیاء کارخانه شیر وارنا گفت: در حال حاضر کارخانه شیر وارنا در خصوص تولید مشکلی ندارد و این کارخانه به زودی شروع به کار می‌کند. علیرضا شمس، دادستان عمومی و انقلاب ورامین در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور احیاء کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات انجام شده، در حال حاضر در حال اورهال و بازگشت به تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب ورامین خاطرنشان کرد: در ماجرای تعطیلی کارخانه شیر وارنا، با تمهیداتی که در نظر گرفته شد به نحوی عمل شد تا این واحد تولیدی وارد جریان مزایده نشود تا جریان تولید در آن ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه شیر وارنا در خصوص تولید مشکلی ندارد و اقدامات لازم جهت صدور برخی از مجوز‌ها جهت آغاز تولید در این واحد تولیدی در حال انجام است و این کارخانه به زودی شروع به کار می‌کند.   بیشتر بخوانید: ورود دستگاه قضایی به منظور از سرگیری تولید در کارخانه شیر وارنا شمس در ادامه بیان کرد: قرار بود انبار قطعات یدکی وارنا به عنوان ضایعات به مزایده گذاشته شود که جلوی این اقدام گرفته شد و در حال حاضر قیمت چند مورد از قطعاتی که برای اورهال و تعمیرات دستگاه‌ها استفاده شده، معادل قیمت کل انبار قطعات مذکور در مزایده‌ای بوده که جلوی آن گرفته شد.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین در پایان تاکید کرد: حمایت از چرخه تولید در سال جاری از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان ورامین کارخانه شیر وارنا اقتصاد مقاومتی جهش تولید حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ورامین کارخانه شیر وارنا اقتصاد مقاومتی جهش تولید حمایت از تولید دادستان عمومی و انقلاب ورامین کارخانه شیر وارنا دستگاه قضایی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم