Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:57:08 GMT

کار آفرینان می‌توانند ایده خود را تبدیل به شغل کنند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۲۰۵

کار آفرینان می‌توانند ایده خود را تبدیل به شغل کنند

شهردار ایلام گفت: یک کارآفرین می‌تواند به وسیله ابتکار و ایده‌های جدید خود شغل جدیدی را خلق کند یا اینکه با همکاری ایده سایر افراد را تبدیل به شغل کند.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان در حاشیه بازدید از بازارچه هانیوان اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای همه افراد جامعه مهم است، تجاری سازی و راه‌اندازی ایده‌های جوانان می‌تواند برای رفع مشکل اشتغال اثر گذار باشد ایجاد شغل جدید در سطح کلان کشور نیز فرقی برای خانم‌ها و آقایان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک کارآفرین می‌تواند به وسیله ابتکار و ایده‌های جدید خود شغل جدیدی را خلق کند یا اینکه با همکاری ایده سایر افراد را تبدیل به شغل کند، و توجه به توانمندی‌های زنان نیز نادیده گرفته نشده است و همواره تلاش کردیم از حق خویش برخوردار شوند، لذا بازارچه‌های ایجاد شده برای بانوان به صورت مستقیم ۵۰ نفر و۱۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار شدند و واقعاً سهم بسزایی در توانمندی بانوان داشته است.

همچنین اسماعیل رضایی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ایلام در این آئین گفت: اشتغالزایی و توانمندسازی زنان بسیار حائز اهمیت بوده است وبا همت والای زنان گام‌های بسیار بلندی در جهت اشتغالزایی برداشته شده و امید داریم تا این روند همچنان توسط خود مردم ادامه یابد و هر روز شاهد رشد و بالندگی زنان باشیم.

وی افزود: یک کارآفرین می‌تواند به وسیله ابتکار و ایده‌های جدید خود شغل جدیدی را خلق کند یا اینکه با همکاری، ایده سایر افراد را تبدیل به شغل کند، و توجه به توانمندی‌های زنان نیز نادیده گرفته نشده است و همواره تلاش کردیم از حق خویش برخوردار شوند، لذا بازارچه‌های ایجاد شده برای بانوان به صورت مستقیم ۵۰ نفر و۱۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار شدند و واقعاً سهم بسزایی در توانمندی بانوان داشته است.

کد خبر 488585

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایلام کارآفرینی شهرداری ایده های فناورانه شغل کسب و کار شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبدیل به شغل شغل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند