Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شریعت گفت: نگرانی ما در حال حاضر افزایش ویزیت بیماران سرپایی در آمل است که در روز به 500 نفر می رسد و این اگر ادامه پیدا کند میزان بستری افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شریعت در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در آمل، گفت: میزان بستری ما در 5 بیمارستان که در گذشته رو به صعود بوده با اقدام به موقع تثبت شده است با همکاری مردم، کادر درمان و طرح شهید سلیمانی با وجودی که تعداد بستری بیماران به بیش از 340 نفر رسیده شده بود، امروز به 290 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سن فوتی های بیماران کرونایی کاهش یافته است، عنوان کرد: امروز دو نفر فوتی بیماران کرونایی داشتیم، که 2 فوتی هم زیاد است، متاسفانه سن فوتی ها پایین اماده است، امروز یک فرد 39 ساله فوت شدند و در چند روز گذشته فرد 38 ساله، دختر 13 ساله بر اثر بیماری کرونا فوت شدند.

فرماند آمل ادامه داد: وضعیت ما بحرانی و قرمز است و در وضعیت قرمز برخی محدودیت سازی ها الزامی خواهند بود، اجرای قوانین برای مردم شاید ایجاد دردسر باشد، اما لازم و ضروری است.

وی به بیش از 500 بیمار سرپایی در هر روز خبر داد و خاطرنشان کرد: نگرانی ما در حال حاضر افزایش ویزیت بیماران سرپایی است که در روز به 500 نفر می رسد و این اگر ادامه پیدا کند میزان بستری افزایش می یابد.

شریعت تصریح کرد: خستگی کادر درمان و تجهیزات بیمارستان ها وضعیت را سخت تر خواهد کرد، البته امادگی و پیش بینی بیمارستان صحرایی را هم کردیم، اما توقع ما این است همشهریان کمک کنند تا بتوانیم به خوبی از پیک چهارم عبور کنیم.

وی با تاکید اینکه شیوع کووید 19 در حال حاضر، ویرس جهش یافته است، اظهار کرد: هم سرعت درگیری این ویروس بالاست و هم سنین پایین را درگیر می کند، از شهروندان می خواهیم  اصول سه گانه را رعایت کنند، ماسک بزنند، فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و از تجمع دوری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی