Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@00:39:53 GMT

سرکرده باند سرقت احشام در دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۴۹۱

سرکرده باند سرقت احشام در دام پلیس افتاد

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد روز پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: دستگیری سارق یا سارقان در پی وقوع سرقت‌های متعدد از دامداری های انار در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، خلیلی نژاد اظهار داشت: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند که اعضای یک باند پس از سرقت از این شهرستان و سایر شهرستان های شمالی استان کرمان، احشام سرقتی را به قصد قاچاق به استان های مرزی جنوب و شرق کشور منتقل می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیاتی غافلگیرانه پلیس برای دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: ماموران، سرکرده این باند را در تحقیقات شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۱۱ راس گوسفند سرقتی از این مکان کشف شد.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد خاطرنشان کرد: این سارق در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت ۲۱۰ راس گوسفند با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی گوسفندهای سرقت شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق سارق اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری باند سرقت احشام دام پلیس افتاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس قتل ایران جوان قیمت اتهام دختر فیلم بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان