Web Analytics Made Easy - Statcounter

واشینگتن ویزاردز ششمین پیروزی پیاپی خود را برابر گلدن استیت وریرز کسب کرد.

استفن کری در مصاف با راسل وستبورک و بردلی بیل خاموش شد.

طرفداری - استفن کری که با 78 پرتاب سه امتیازی موفق طی یازده بازی موفق به ثبت رکورد در لیگ NBA شد و فرم فوق‌العاده‌ای را در هفته‌های اخیر سپری کرده بود بالاخره یک شب خاموش را تجربه کرد تا گلدن استیت وریرز در خانه واشینگتن ویزاردز با نتیجه 118-114 شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استف در این دیدار 7 از 25 شوت زد که شامل 2 از 14 سه امتیازی می‌شود و بازی را هم با 18 امتیاز، 7 ریباند و 8 اسیست به پایان رساند. او از هفدهم مارس، هیچ دیداری را با کمتر از 32 امتیاز ترک نکرده بود. ستاره وریرز در نیمه اول تنها 4 امتیاز داشت. عملکرد خوب راسل وستبروک در دفاع برابر استف و امتیازات بردلی بیل باعث شد تا در شب بازگشت هواداران ویزاردز به کپیتال وان ارینا پس از یک سال بازی‌های بدون تماشاگر، این تیم ششمین پیروزی پیاپی خود را کسب کند.

بردلی بیل 29 امتیاز و 10 ریباند داشت و راسل وستبروک با 14 امتیاز، 20 ریباند و 10 اسیست بیست و هفتمین تریپل دابل فصل خود را تجربه کرد. دیویس برتنز و دنیل گفرد هم هرکدام با 19 امتیاز بازی را به پایان رساندند. برای گلدن استیت هم کلی اوبره جونیئر 24 امتیازی بود و جردن پول هم 22 امتیاز کسب کرد. اتفاق مهم این دیدار مصدومیت دلخراش دنی آوریا از ناحیه مچ پای راست در انتهای کوارتر دوم بود که باعث شد این بازیکن 20 ساله با ویلچر زمین را ترک کند. وریرز شنبه در دنور بازی خواهد کرد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع واشینگتن ویزاردز 38 22 26 32 118 گلدن استیت وریرز 20 38 35 21 114 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی حذف شد آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: واشینگتن ویزاردز گلدن استیت وریرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله

قهرمان زودهنگام این فصل بوندس‌لیگا تیم ششم جدول را در هم کوبید تا رکورد افسانه‌ای بنفیکا را تکرار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار ماقبل پایانی هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات میزبانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر یک شکست داد تا روند شکست‌ناپذیری خود در فصل جاری را ادامه دهد.

گرانیت ژاکا (12)، پاتریک شیک (44)، اسکیل پالاسیوس (58 - پنالتی)، جرمی فریمپونگ (77) و ویکتور بونیفاسه (89 - پنالتی) برای لورکوزن گلزنی کردند و اوگو اکیتیکه در دقیقه 32 تنها گل اینتراخت را به ثمر رساند.

با این نتیجه، شاگردان آلونسو، تنها دو هفته دیگر با ثبت رکورد یک فصل بدون شکست در بوندس‌لیگا فاصله دارند.

ژابی آلونسو امشب برابری با رکورد ۵۹ ساله بنفیکا را جشن گرفت و به سمت جاودانگی در تاریخ فوتبال رفت. با پیروزی برابر فرانکفورت، لورکوزن به آمار ۴۸ بازی بدون شکست‌ رسید و با رکورد بنفیکا در فاصله سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ به عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ اروپا برابر شد!

 لورکوزن در این فصل از ۴۸ بازی، ۴۰ برد و ۸ تساوی با ۱۳۴ گل زده ثبت کرده است.

در تاریخ لیگ های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند. بنفیکا بین سال های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

اینتراخت اما با قبول این شکست خانگی تثبیت سهمیه‌اش در فصل آتی لیگ اروپا را یک هفته دیگر به تعویق انداخت، چرا که فاصله این تیم با فرایبورگ رده هفتمی نسبت به هفته قبل به چهار امتیاز کاهش یافت و این در حالی است که دو هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرلورکوزن 84 امتیازی، بایرن مونیخ 69 امتیازی، اشتوتگارت 67 امتیازی، لایپزیگ 63 امتیازی و دورتموند 60 امتیازی تیم‌‌های اول تا پنجم هستند که حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم