Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندارقزوین در جلسه شورای مسکن استان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه روباز استانداری برگزار شد گفت: طرح اقدام ملی مسکن برای ما بسیار مهم است و همه ظرفیت های استان باید بسیج شود تا کارها سرعت گیرد.

او افزود: منطقی نیست که جایگاه ما در بخش مسکن در میانه های جدول کشوری باشد لذا باید با تلاش مضاعف در رده های بالای جدول قرار گیریم و به کارها سرعت بخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: بخش مسکن موتور محرکه اقتصاد و اشتغال کشور است و می تواند سایر حوزه ها را فعال کرده و به پویایی برساند به طوری که فقط در استان قزوین ظرفیت ایجاد ۱۰هزار شغل را با فعال کردن بخش مسکن داریم.

جمالی پور یادآورشد: صنایع خودروسازی و مسکن پیشران ایجاد اشتغال و زنجیره تقویت سایر بخشهاست و توجه به آن باید در دستور کار مدیران ذیربط قرار گیرد.

او گفت: ایجاد زیرساخت ها و امور زیربنایی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن نباید به خاطر مطالبات دستگاههای اجرایی زمین مانده و متوقف شود هرچند قبول داریم شرکت های برق و آب و فاضلاب باید منابع مالی داشته باشند تا ماموریت های خود را انجام دهند اما انتظار داریم مساعدتها بیشتر شود تا افراد نیازمند بسرعت صاحب مسکن شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: زمین متعلق به دولت است و در واگذاری آن برای اجرای طرح اقدام ملی و یا تامین منابع زیرساختها نباید سخت گیری کنیم هرچند تاکنون روند واگذاری خوب بوده ولی برای جلوگیری از تحمیل هزینه های بیشتر لازم است کارها شتاب گیرد.

او اضافه کرد: از این پس لازم است پیشرفت کارها به صورت هفتگی گزارش شده و هر جا مانعی بود اعلام شود تا از وزارتخانه آن را پیگیری کنیم.

جمالی پور با اشاره به کمبود پارکینگ در پروژه مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان اظهارکرد: شهرداری محمدیه برای احداث پارکینگ در ناحیه شهری مهرگان طرح مناسبی ارائه کند تا بخشی از مشکلات این منطقه برطرف شود.

استاندار قزوین یادآورشد: مهرگان با استقرار حدود ۶۰هزار نفر جمعیت که در آینده به ۱۰۰هزار نفر خواهد رسید ظرفیت شهر شدن را دارد و اگر این مجوز را از وزارت کشور و دولت بگیریم بسیاری از مشکلات این ناحیه برطرف می شود.

او برای بررسی و پیگیری شهر شدن مهرگان قول مساعدت داد و گفت: پس از بررسی کارشناسی این موضوع اگر فقط به مصوبه دولت نیاز باشد، بسرعت آن را پیگیری می کنیم.

جمالی پور همچنین بیان کرد: دریافت عوارض با درجه بندی شهرها صورت گیرد و میزان آن در شهرها هم نزدیک شود و برای خرید یک باره سیمان و ذخیره شدن آن برای تسریع در اجرای طرح اقدام مالی مسکن هم موافقیم.

استاندار قزوین از همراهی خوب مدیران راه و شهرسازی، شرکت توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب استان در اجرای طرح مسکن مهر و اقدام ملی مسکن تشکر و قدردانی کرد.

46

کد خبر 1507577

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین اجرای طرح اقدام اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی اجرای طرح جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین امور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان وارد میدان می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مناطق روستایی و محروم یک فرصت ارزشمند و توفیق الهی است، ادامه داد: بسیج یک نیروی پیش‌برنده و محرک بوده و تفکر بسیجی در تمام دنیا گسترده شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی با استفاده از بازوی توانمند بسیج عملیاتی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در شهرستان افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان در حال اجرا است و این طرح‌ها در ۴۰ روستا عملیاتی می‌شود.

عطاری اضافه کرد: برای اجرای ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال هزینه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت افزود: اعتبارات این طرح از محل مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی تأمین می‌شود.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری اظهار کرد: طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شامل آبرسانی، مرمت و بازسازی مساجد روستایی، گازرسانی به خانه محرومین، احداث خانه محرومین، تکمیل خانه‌های مددجویی در روستاها، تجهیز کارگاه‌های قالی‌بافی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی در خصوص اهداف طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی نقطه مقابل با اقدامات و توطئه‌های دشمنان است؛ زیرا طی سالیان دراز دشمن تمرکز خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی گذاشته است، افزود: امسال بالغ بر یک صد طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود