Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: رژیم صهونیستی که نمی تواند اختلاف داخلی خود را حل کند و گروه های مقاومت در کرانه غربی، در غزه، در لبنان و جای جای منطقه و کره خاکی در کنار پایگاه ها و لانه های آن ها هستند؛ رژیم صهیونیستی بداند این گروه های مقاومت دست از مبارزه با آن ها برنخواهند داشت و افول آن ها نزدیک است و همان طور که مقام معطم رهبری فرموند شما ۲۵ سال اینده که چند سال از آن گدشته را نخواهید دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛محمد رضا فلاح زاده پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی اظهار کرد: اصفهان در طول تاریخ فقهای بزرگی، علمای سترگ و معلمان اخلاق را تحویل جامع اسلامی و مکتب تشیع داده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: اصفهان در مبارزات با رژیم ستم شاهی صفحات زرینی را ثبت کرده و همچنین در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم کرد.

وی با اشاره به سرداران شهید پرافتخار اصفهان ادامه داد: یکی از ستارگان پر فروغ و درخشان اصفهان شهید والا مقام سید محمد حجازی بود که امروز در بین ما نیست اما قطعا با شهدای با نام و گمنان مهمان خداست؛ شهید حجازی مانند جد خود  پیامبر اکرم معلم اخلاق و اسوه اخلاق بود و مروج همه خوبی ها بود.

محمد رضا فلاح زاده  با بیان اینکه انقلاب کردیم که  ریاست گریز و مسئولیت پذیر باشیم، گفت: شهید حجازی پست و مقام را به عنوان یک مقام نگاه نمی کرد بلکه به ان به عنوان مسئولیت نگاه می کرد که بتواند به اسلام، انقلاب اسلامی و  مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه مردم داری یکی دیگر از ویژگی های حجازی بود، گفت: همان طوری که ائمه فرمودند اگر کسی یک حاجت مومن را برآورده کند از نه هزار سال عبادتی که روزه دار و در مسجد النبی معتکف باشد، ثوابش بالاتر است شهید حجازی افتخار داشت در بسیج به مدت ده سال به مردم خدمت کند.

فلاح زاده در ادامه گفت: روحیه بصیرت طلبی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی او یکی دیگر از ویژگی های شهید حجازی بود.

مبارزات سردار حجازی برگی از افتخارات اوست

جانشین فرمانده سپاه قدس با مروری از مبارزات شهید حجازی از قبل از انقلاب و بعد از انقلاب ادامه داد: این مبارزات برگ های زرین از افتخار اوست که ماهم از این افتخارات او به خود می بالیم و امت اسلام نیز باید بر خود ببالد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تالی تلوعاشورا بود،  گفت: شهید حجازی بعد از دوران دفاع مقدس مجدد در عرصه های مختلف در خدمت به مردم و اهل بیت و اسلام ناب محمدی ادامه داد تا روزی که متوجه شد باید به مصاف دشمن صهیونیستی و گروه های تکفیری برود.

محمدرضا فلاحی زاده گفت: این شهید به مدت پنج سال با گمنامی تمام در منطقه سوریه و لبنان حاضر شد و به مصاف دشمنان خدا رفت و اگر فرماندهی سردارانی مانند حاج قاسم و سید محمد حجازی در سوریه و لبنان نبود قطعا بدانید امریکا جنایتکار و رریم صهیونیستی با گروهای نیابتی و تکفیری و خصوصا داعش  مجالی به امت اسلام و بشریت نمی دادند و کشورها را یکی پس از دیگری در می نوردیدند و از ایران اسلامی عبور می کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: نقشه گسترده آن ها از کشور مراکش تا ارتفاعات هندوکش و بنلاگدش بود و می خواستند با ادعای دروغین خودشان خلافت نبوی را ایجاد کنند.

فلاحی زاده با بیان اینکه ولایتمداری شهید حجازی او را از دیگران متمایز می کرد، او امام خود و وظیفه خود را به خوبی شناخت و به وطیفه خود خوب عمل کرد، ادامه داد: در زمان امام حسینی برخی امام را خوب شناختند و وظیفه خود  را نیز شناخته بودند اما بعد به جنگ سیدالشهدا آمدند و برخی نیز امام را خوب شناخته و وظیفه هم خوب شناخته اما به وظیفه خود عمل نکردند و در لشکر عمر بن سعد برای پیروزی امام حسین دعا می کردند.

محمدرضا فلاحی زاده خاطرنشان کرد: شهید حجازی امام و وظیفه را شناخت و به وظیفه خود نیز عمل کرد؛ از دوران نوجوانی تا لحظه شهادت به وطیفه عمل کرد و قصد و نیتش اطاعت از ولی امر بود و اجرای خواسته های خدا بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بغضی خاص با اشاره به ویژگی های شهر حجازی ادامه داد: این شهید والا مقام انسان متواضع و ملکوتی و با اخلاقی بود که هر کجا وارد می شد افراد را مجذوب خود می کرد؛ این شهید چیزی را برای خود نمی خواست و در اخر مانند جدش امام حسین جانش را برای امت اسلام و اسلام ناب تقدیم کرد.

اسلام سرداری فداکار، ایران خدمتگزاری عزیز و اصفهان چهره ای پر فروغ را از دست داد

وی ادامه داد: در غم و  دوری او سوختیم و سال ها می سوزیم و مادرش نیز زینب گونه صبر می کند و ما هم نیز به تاسی از حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) صبر می کنیم.

فلاحی زاده اذعان کرد: اسلام سرداری فداکار و سربازی مخلص و ایران اسلامی خدمتگزاری عزیز و اصفهان چهره ای پر فروغ را از دست داد.

محمدرضا فلاحی زاده ادامه داد: آثار و مکتب و فداکاری و بصیرت و تواضع و دین داری و اخلاق و کرامت و و بزرگواری، فرماندهی مدبرانه این شهید را باید به نسل جوان منتقل کنیم و به جوانان امت اسلامی که او و شهید سلیمانی را اسوه خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه افزود: این سرداران پر افتخار که حاضر شدند جان خود را ایران اسلامی و انقلاب اسلامی و مکتب اسلامی تقدیم کنند اسوه های نورانی هستند که از نور آن ها و دل و قلب قلم و قدم آن ها باید درس گرفته و در جامعه پیاده کنیم؛ وظیفه ماست از الگویی چون شهد والامقام حجازی درس بگیریم.

آمریکا و رژیم صهونیستی خونخوار و کودک کش بدانند ما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد

محمدرضا فلاحی زاده خاطرنشان کرد: اما دشمنان ما بدانند آمریکا و رژیم صهونیستی خونخوار و کودک کش بداند ما وارث پیامبر و علی و حسین مظلومیم و ما وارث تمام مظلومان تاریخ هستیم و در اوج مظلومیت اما با عزت تمام به مصاف شما خواهیم آمد و اگر هزار بار مارا قطعه قطعه کنند دست از این راه برنخواهیم داشت و دست از آموزه های قرآنی برنخواهیم داشت.

گروه های مقاومت دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی برنخواهند داشت

وی در ادامه عنوان کرد: رژیم صهونیستی که نمی تواند اختلاف داخلی خود را حل کند و گروه های مقاومت در کرانه غربی، در غزه، در لبنان و جای جای منطقه و کره خاکی در کنار پایگاه ها و لانه های آن ها هستند؛ رژیم صهیونیستی بداند این گروه های مقاومت دست از مبارزه با آن ها برنخواهند داشت و افول آن ها نزدیک است و همان طور که مقام معطم رهبری فرموند شما ۲۵ سال اینده که چند سال از آن گدشته را نخواهید دید.

فرمانده سپاه قدس گفت: خون شهسد سلیمانی و حجازی در رگ های تمام انسان های آزادی خواه در سراسر گیتی به جوش آمده و دست از مبارزه برنخواهند داشت و امام ما وعده داده که اسلام تمام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و پرچم اسلام بر بلندای قلل رفیع کرامت به اهتراز در خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه قدس گروه های مقاومت رژیم صهونیستی دست از مبارزه شهید حجازی وظیفه خود امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی امروز دوشنبه بعد از دیداری که در ریاض با همتای آمریکایی داشت، از نزدیکی موعد امضای توافق امنیتی میان این کشور و آمریکا خبر داد.

وی در این باره اعلام کرد: ما در حال حاضر به مراحل نهایی درباره توافق دوجانبه با آمریکا نزدیک شده‌ایم.

این اظهارات درحالی بیان شده است که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، امروز در ریاض گفت: آمریکا و عربستان سعودی طی یک ماه گذشته درباره عادی‌سازی روابط میان ریاض و اسرائیل اقداماتی انجام دادند.

وی افزود: اقدام دوطرفه عربستان و آمریکا در رابطه با پرونده عادی‌سازی روابط با اسرائیل در مراحل پایانی است.

دولت بایدن به هموار کردن مسیر یک توافق بالقوه برای عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد، اما اکثر مقامات آمریکایی آن را یک رویا تلقی می‌کنند.

موانع پیش روی این توافق شامل جنگ در غزه، وابستگی نتانیاهو به شرکای ائتلاف راست افراطی خود و سیاست داخلی آمریکا است. 

سعودی‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که برای پیشبرد عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل، جنگ غزه باید پایان یابد و کابینه این رژیم به یک مسیر غیر قابل بازگشت به سمت راهکار «دو دولتی» متعهد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است