Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرماندار اصفهان با بیان اینکه شهید سردار حجازی در صحنه عمل، مبارزه و جهاد پیشتاز بود، گفت: وی توانست از خودش یک نام نیک به جا بگذارد و امیدوارم جوانان با الگوگیری از چنین شخصیت‌هایی موقعیت‌های خوب اجتماعی را درک کنند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز حسین سیستانی در جمع خبرنگاران با اشاره به شخصیت شهید سردار حجازی، اظهار داشت: ایشان چهره شناخته شده انقلابی، ولایی و درخط امام و رهبری بودند که در مبارزات به عنوان یک چهره مجاهد، سختکوش و با انگیزه‌های قوی معنوی انقلابی در صحنه‌های مختلف حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار حجازی نشان دادند به عنوان یک مسلمان متدین واقعی در خط رهبری و ولایت و به عنوان یک انقلابی مسلمان فارغ از حوزه کشورش به تمام انقلابیون دنیا وفادار است و در جبهه مقاومت، فلسطین، سوریه، لبنان و به طور کلی در همه درخشش ویژه‌ای داشت.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه سردار حجازی در مقام جانشینی فرمانده سپاه قدس هم ارائه خدمت کردند، گفت: شخصیت ایشان در سپاه هم برجسته بود و همیشه در موقعیت‌های ویژه قرار داشت.

آیت‌الله مهدوی: ولایت‌پذیری سردار حجازی ‌استثنایی بود‌سردار استکی: سردار حجازی از فرماندهان "کم‌حرف، پرکار، گمنام و خستگی‌ناپذیر" سپاه بودروایت سردار حجازی از شکنجه‌های ساواک و خنثی‌سازی توطئه منافقین در آستانه 22 بهمن

وی ادامه داد: سردار حجازی مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری بودند و از جمله افرادی بود که در صحنه عمل، مبارزه، جهاد پیشتاز بود و توانست از خودش یک نام و خاطره نیک به جا بگذارد.

سیستانی تصریح کرد: امیدوارم جوانان امروز جامعه ما بتوانند با واقع‌بینی و الگو‌گیری از این شخصیت‌های بزرگ راه خودشان را برای رسیدن به اهداف و مقاصد الهی و کمالات اسلامی و قرار گرفتن در موقعیت‌های خوب اجتماعی درک کنند.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم ظهر چهارشنبه زنگ سپاس معلم با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، علی فیض بخش معاون فرماندار شفت، نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در مدرسه شهید زبانبر شهر شفت نواخته شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در جمع دانش آموزان و معلمان این مدرسه با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و اظهار کرد: شأن و منزلت معلمان بلند است، آن‌قدر بلند که وصفش در کلمات نمی‌گنجد، آنان ناجیان و قهرمانان یک ملت هستند.

وی در این مراسم به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت پرداخت و افزود: آسایش و آرامش جامعه در گرو تربیت نسل آینده است

نقدی با اشاره به اینکه معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند. گفت: هدف معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نسل‌ها و پرورش انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از معلمان مدرسه شهید زبانبر به مناسبت روز معلم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094105

دیگر خبرها

  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش