Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه با صدور پیامی دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سبزپوشان غیور و مدافعان دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدان فداکار، ولایتمدار، بصیر و انقلابی را تبریک گفت و از خدمات ارزنده سپاه در مسیر عزت، امنیت، افتخار، سربلندی، سازندگی و توسعه استان تشکر کرد.

استاندار کرمانشاه در پیام خود آورده است: کارنامه درخشان این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی در هشت سال جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و بحران‌ها و حفاظت مقتدرانه از امنیت و عزت کشور نمایانگر ایثار و از خودگذشتگی جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: امروز فرصتی فراهم شد که در سالروز تاسیس این نهاد برجسته، بیدار و پیشگام؛ یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه سردار و قهرمان ملت ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم و از پاسداران رشید سپاه اسلام که در مردانگی و فتوت سرآمد و الگو هستند و با نقش آفرینی در منطقه امنیت و آرامش ایران عزیز اسلامی را عزتمندانه حفظ کرده اند، خالصانه تشکر و قدردانی کنیم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: از مجاهدت ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر دفاع از این مرز و بوم در همیاری و همدلی مردم در بحران ها به ویژه مبارزه با بیماری کرونا نیز صمیمانه تقدیر می نمایم زیرا فداکارانه و با تمام وجود برای حفظ سلامت مردم پای کار آمدند.

بازوند در پایان پیام خود افزود: از خداوند متعال برای همه عزیزان و مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق و مجاهدت تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت دارم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند جنگ تحمیلی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه جمهوری اسلامی اخبار کنکور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد