Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی معبودی روز  پنجشنبه در رزمایش کمک مومنانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: انفاق یکی از مهمترین اصولی است که قرآن کریم برروی آن تاکید داشته و این موضوع را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی مومنان نیز عنوان می کند.

وی افزود: از درس‌های مهم ماه مبارک رمضان این است که با گرفتن روزه و با احساس گرسنگی، به یاد گرسنگان و نیازمندان باشیم و برای برطرف کردن نیازهای آنها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه امروز بسیجیان و خیران به این درس قرآنی عمل کرده‌اند، تصریح کرد: در این شرایطی که ویروس کرونا در جهان حاکم شده و تعدادی زیادی از مردم در مشکلات متعددی قرار گرفته و قادر نیستند حداقل های زندگی خود را تامین کنند، سپاه پاسداران به همراه خیران با ورود جدی خود به این موضوع، این اقدام خدا پسندانه را انجام داده‌اند که جای تقدیر فراوانی دارد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه این اقدام در واقع لبیک به سخنان مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: ایشان در سخنان خود همواره تاکید بر ادامه چنین رزمایش‌های کمک مومنانه‌ای داشته‌اند و خوشبختانه این مساله امروز به خوبی در سطح استان قزوین به اجرا گذاشته شده و ادامه هم دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تفاوت فرهنگ غرب و فرهنگ اسلام، یادآور شد: در موضوع شیوع ویروس کرونا شاهد این بوده‌ایم که مردم متاثر از فرهنگ غرب که به فروشگاه‌ها هجوم آورده و اموال را غارت کردند، اما در فرهنگ اسلامی ما مردم با وجود این بیماری دست به ایثار و از خودگذشتگی زدند که این مهم نشان دهنده ارزش و اهمیت فرهنگ اسلام ناب محمدی است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین کمک های مردمی سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین کمک های مردمی سپاه صاحب الامر قزوین اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن