Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:34:32 GMT

مسابقه پویش سخن در کردستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۳۶۷

مسابقه پویش سخن در کردستان برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مسابقه ملی پویش سخن در استان کردستان برگزار می‌شود.

ئالا شهسواری امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: براساس این پویش هر فردی می تواند در محیط های عمومی اتوبوس، پارک، مترو، کار، مهمانی و غره در خصوص موفقیت، حرفه، امید به زندگی و هرچیزی که برای مردم جذاب و آموزنده باشد صحبت کنید و ویدئو خود را برای اینستاگرام حرف آورد کردستان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین شرکت کنندگان می توانند با گوشی همراه خود یک اثر در قالب ویدئو، صوت، کلیپ، اینستاکست، پادکست به مدت زمان حداکثر سه دقیقه ضبط کنند و برای جشنواره از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام کردستان به آدرس harfavard_kurdestan@ ارسال کنند.

 

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه برای شرکت در این پویش محدودیت سنی وجود ندارد و برای عموم آزاد است، اعلام کرد: در تعداد آثار ارسالی نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد اثر در جشنواره ارسال شود شرکت کننده شانس برنده شدن خود را افزایش خواهد داد.

 

شهسواری بیان کرد: ویدئوهای شرکت کنندگان در معرض رای مردم قرار می گیرد و برگزیدگان این رقابت ضمن دریافت هدایای ویژه برای شرکت در برنامه تلویزیونی حرف آورد دعوت خواهند شد.

 

وی به اهداف برگزاری این پویش پرداخت و گفت: زبان مردم در تعاملات و روابط اجتماعی( محیط‌های اجتماعی) و احیای توجه به همبستگی و ارتباط تنگاتنگ  امور زندگی ما به یکدیگر و همچنین گشودن و مهم شمردن و رواج موضوع گفتگو و حرف زدن با مردم در موقعیت های قابل تبیین به عنوان یک ارزش مهم در جامعه از اهداف برگزاری این پویش به شمار می رود.

 

وی به تقویم جشنواره اشاره کرد و افزود: فراخوان این پویش از اول اردیبهشت اعلام و مهلت ارسال آثار تا 31 خرداد 1400 است و نتایج استانی نیز یکم تیرماه سالجاری خواهد بود.

 

مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان اضافه کرد: شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، ایمیل، استان و شهرستان محل سکونت را در آثار ارسالی خود قید کنند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش سخن ماه مبارک رمضان تبلیغات اسلامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت- در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش انوار هدایت اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ یازده هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه اول این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان‌شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد امید ملت از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان‌شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد شهید قدس با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه اول کشوری و همچنین رویداد ایران قوی با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه اول کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در ۱۴۰۲ بودند.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد