Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:34:19 GMT

بالغ بر ۲۸ هزار قلم مواد غذایی احتکار شده در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۷۸۳

بالغ بر ۲۸ هزار قلم مواد غذایی احتکار شده در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی مواد خوراکی در یک انبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ دستور مقام قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صمت استان از این انبار بازدید کردند که در این رابطه ۲۸ هزار و ۲۹۰ قلم انواع مواد خوراکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه با توجه به مخفی کردن این اقلام و عدم اعلام موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن این اجناس برای پلیس محرز شد، اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام را سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ میرحبیبی بیان کرد: در این رابطه محموله توقیف و مالک اصلی آن نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان نیروی انتظامی کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان