Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:45:14 GMT

فریب این مرد را خورده اید ؟! / شگرد او چه بود + عکس چهره باز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۲۳۰

فریب این مرد را خورده اید ؟! / شگرد او چه بود + عکس چهره باز

کلاهبردار حرفه ای که در سایت دیوار به بهانه فروش دست به کلاهبرداری می زد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبرگفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهبرداری به بهانه فروش در سایت دیوار

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم از طریق سایت دیوار طعمه های خود را به بهانه فروش خودرو شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را درشهر فردیس شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری و دریافت بیعانه از طریق سایت دیوار از مالباخته اقرار کرد.

انتشار عکس کلاهبردار حرفه ای

سرهنگ ملکی با بیان اینکه این کلاهبردار بسیار حرفه ای بوده و انجام کلاهبرداری های گسترده دور از تصور نیست، خاطرنشان کرد: در اجرای دستور مقام قضائی، تصویر بدون پوشش متهم در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه از سوی نامبرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس واقع در جاده ملارد، خیابان اهری جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس – پلیس آگاهی مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبردار کلاهبرداری سایت دیوار سایت دیوار کلاهبرداری اخبار حوادث پلیس آگاهی شهرستان شناسایی شهرستان فردیس سایت دیوار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا قتل عکس جوان ایران قیمت اتهام فیلم دختر بازیگر سینما و تلویزیون شهرستان فردیس سایت دیوار پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی