Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد با حضور در محل تمرین شیاطین سرخ اعتراض خود به مالکان باشگاه را در قضیه سوپرلیگ اروپا نشان دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حدود 20 هوادار منچستریونایتد صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در کرینگتون محل تمرین این تیم و مسدود کردن راه ورودی و سپس ورود به محل تمرین، اعتراض خود را به خانواده گلیزر مالکان آمریکایی باشگاه در ماجرای اخیر سوپرلیگ اروپا نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دستان این هواداران بنرهایی بود که روی آن نوشته بود «51 درصد منچستریونایتد 20» که عدد 51 اشاره به هوادارانی است که بیشترین حق رأی را در یک باشگاه دارند و عدد 20 نشانگر تعداد قهرمانی‌های آنها در لیگ برتر. همچنین روی بنرهای دیگر نوشته شده بود «ما تصمیم می‌گیریم شما چه زمانی بازی کنید» و «گلیزر بیرون».

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد هواداران پس از ابراز خشم از تمایل اولیه این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ اروپا پیش از انصراف از حضور در این مسابقات، محل تمرین شیاطین سرخ را ترک کرده‌اند.

مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد استعفا کرد

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: «حدود ساعت 9 صبح امروز گروهی از هواداران در محل تمرین باشگاه حضور پیدا کردند. اولگنار سولسشایر و چند تن دیگر با آنها صحبت کردند. ساختمان‌ها ایمن بودند و این گروه محل تمرین را ترک کرده‌اند».

جوئل گلیزر، مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد که یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا بود و به عنوان یکی از نایب‌رئیسان این لیگ معرفی شده بود، بعدازظهر روز چهارشنبه ضمن اعلام کناره‌گیری باشگاه منچستریونایتد از این پروژه، از هواداران این تیم هم عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر سوپرلیگ اروپا منچستریونایتد اولگنار سولسشایر سوپرلیگ اروپا منچستریونایتد باشگاه منچستریونایتد سوپرلیگ اروپا محل تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با دایموند لوئیس، سنتر آمریکایی ۲۰۸ سانتی‌متری و ۲۷ساله به توافق رسید تا این بازیکن در مسابقات فینال سوپرلیگ غرب آسیا و نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حضور یابد.

پس از جدایی نورول پله، سنتر لبنانی (او اصلیتی آمریکایی دارد و برای تیم ملی لبنان بازی می‌کند) تیم شهرداری گرگان، این باشگاه خواستار جذب حامد حداید بود که این اتفاق رخ نداد. اکنون پس از اینکه شهرداری گرگان بازی نخستش در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ واگذار کرد، مسئولان این باشگاه برای تقویت تیمشان با سنتر آمریکایی به توافق رسیدند.

 

غیبت سنتر استرالیایی الریاضی در تهران

به نوشته رسانه‌های لبنانی، تان میکر، فوق ستاره استرالیایی تیم الریاضی لبنان، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ لبنان، تیمش را در تهران همراهی نخواهد کرد. غیبتی که می‌تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

اکنون باید دید شهرداری گرگان می‌تواند با این بازیکن، بازی خانگی خود (دومین دیدار سری) در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با برد پشت سر بگذارد و سری را به تساوی بکشد یا خیر. شهرداری در صورتی که بازی چهارشنبه‌ را هم ببازد، الریاضی لبنان برای دومین بار قهرمان و شهرداری برای بار دوم نایب‌قهرمان این مسابقات خواهد شد.

بازی دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا،‌ چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۱۵ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»