Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:22:44 GMT

حیف شد؛ سوپرلیگ کمک بزرگی به فوتبال بود!

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۷۵۱

حیف شد؛ سوپرلیگ کمک بزرگی به فوتبال بود!

فابیو پاراتیچی همچنان معتقد است که سوپرلیگ می توانست کمک بزرگی برای فوتبال باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پروژه سوپرلیگ اروپا که با حضور دوازده تیم بزرگ و ثروتمند اروپایی کلید خورده بود، ظرف 48 ساعت و با کناره گیری نیمی از تیم های حاضر، یعنی شش تیم بزرگ انگلیس موسوم به بیگ سیکس، متوقف شد.

 

 

 

 

سوپرلیگ اروپا به محض اعلام وجود با مخالفت های گسترده ای از سوی هواداران، فوتبال دوستان، سیاستمداران و همچنین نهادهای قانونگذار فوتبال رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراضات در انگلیس، مهد فوتبال، شدت بیشتری داشت و هواداران این شش باشگاه بزرگ با حضور در بیرون استادیوم ها و با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراض آمیز، مخالفت خود را با این پروژه اعلام کردند.

روز گذشته نیز اینتر، اتلتیکو و میلان کناره گیری کردند تا تنها سه باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس باقی بمانند و سوپرلیگ عملا منتفی شود.

 

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس پس از اتمام بازی با پارما و در مورد منتفی شدن سوپرلیگ گفت:«حیف شد چرا که فرصتی بی نظیر برای کمک به فوتبال بود. 72 ساعت عجیب و بی همتایی بود ولی ما همچنان روی این عقیده هستیم که ایده سوپرلیگ، ایده خوبی بود و از هر لحاظ می توانست برای ساختار فوتبال مفید باشد.»

 

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

به گزارش مهر، این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903172

دیگر خبرها

  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!