Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی معلمی با بیان اینکه این مسئله روشن است که امریکا به هیچ‌وجه، لغو کلیه تحریم‌های ضد ایرانی را نمی‌پذیرد؛ گفت: وقتی که امریکا حاضر به پذیرفتن پیشنهادات ایران نیست، از این سمت، وابستگی مسئولین ما به مذاکره، جز اتلاف وقت نتیجه دیگری نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص بررسی دقیق‌تر اتفاقات اخیر و رویکرد دولت روحانی در نشست وین، اظهار کرد: مذاکره اگر مسبوق به سابقه نباشد، شاید مظنه امیدواری داشته باشد، ولی به کرات و دفعات متعدد، تجربه نشان داده است که استکبار جهانی حاضر به پذیرفتن پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مسئله هم روشن است که امریکا به هیچ‌وجه، لغو کلیه تحریم‌های ضد ایرانی را نمی‌پذیرد  و از سوی دیگر به دلیل اینکه دولت، همه اقدامات خود را معطل رفع تحریم‌ها کرده و کاری انجام نمی‌دهد، تحریم‌ها طبیعتا روی معیشت و اقتصاد مردم اثرش را می‌گذارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: وقتی که امریکا حاضر به پذیرفتن پیشنهادات ایران نیست، از این سمت، وابستگی مسئولین ما به مذاکره، جز اتلاف وقت نتیجه دیگری نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، ادامه داد: مسئولین ما به جای اینکه این فرصت را صرف پیداکردن راه حل‌های درونی کشور یعنی اقتصاد مقاومتی کنند، متاسفانه توان دولت حداقل در این 6 سال گذشته صرف فقط مذاکره شده است.

آیت‌الله معلمی، بیان کرد: برای ساخت داخل و برای ایجاد فرصت اشتغال، برای جلوگیری از کالاهای قاچاق و تقویت تولیدات داخلی اگر واقعا دولت تمام همت خود را به کار می‌گرفت، ما شرایط‌مان بهتر از وضعیت فعلی بود.

وی عنوان کرد: اینکه انتظار داشته باشیم دشمن بیاید و خواسته‌های ما را بپذیرد، مقابل ما زانو بزند و ادب بنشیند، یک خواسته آرمانی است؛ یعنی یک ملت انقلابی و یک نظام مبتنی بر انقلاب اسلامی باید استوار برای رسیدن به اهداف، خود تلاش کند تا خودکفا شود؛ نه اینکه وابسته به بیگانگان شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: این وابستگی به بیگانگان، حقیقتا بسیار زیان‌بار و خسارت‌آفرین بوده و هست؛ و این تصور که چاره‌ای جز این راهبرد نداریم هم تصوری اشتباه است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، گفت: برخی بر این باورند که حالا یک مهلت دیگر بدهند و یک دوره چهار ساله یا یک دوره هشت ساله، یک نیروی انقلابی و با تفکر جهادی بیاید و کشور را مدیریت کند؛ آن وقت اگر نتیجه نگرفتیم، آن وقت ادعای این طیف درست باشد؛ ولی قطعا اینگونه نیست؛ خدای رحمان وعده داده است که اگر شما تلاش کنید، من شما را یاری می‌کنم و لذا وقتی دل به شیطان بزرگ بسپاریم، خدا ما را رها می‌کند.

آیت‌الله معلمی، اعلام کرد: اما اگر با توکل بر خدا و روحیه جهادی، وارد کارزار مذاکره شوی، خداوند رحمان یاری می‌کند؛ کما اینکه در دوران جنگ هشت ساله، تمام دنیا این تابلوی زیبای دفاع مقدس را تماشا کرد؛ در حالی که استکبار جهانی تمام امکانات را پشت صدام آماده کرده بود، ولی این سمت که دستش از تمام امکانات خارجی بسته بود، ولی با توکل بر خدا و با استقامت پیش رفت و به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: در جنگ اقتصادی نیز همین گونه است، اگر واقعا مدیران ما به جای صرف وقت برای مذاکره، که حقیقتا تنها اتلاف است؛ شما در نظر بگیرید تنها هزینه سفر رفت و آمد آقایان را که از جیب ملت پرداخت می‌شود، عدد و رقم عجیب و غریبی است که جای تامل دارد و آدمی به این می‌ندیشید که چرا برای کاری که بیهوده است و نتیجه ندارد این همه از بیت‌المال ملت را هزینه می‌کنند و فرصت را از دست می‌دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اذعان کرد: مع الوصف، سیاست جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب مطرح و ترسیم شده است که عبارت است از لزوم لغو کلیه تحریم‌ها، راستی آزمایی توسط جمهوری اسلامی و سپس بازگشت به میز مذاکره.

معلمی یادآور شد: این در حالی است که امریکا زیر بار سیاست قطعی جمهوری اسلامی مبنی بر لغو کلیه تحریم‌ها نمی‌رود و در پی آن است که مذاکرات را با سیاست فرسایشی کردن تا موعد انتخابات به درازا بکشاند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لغو کلیه تحریم ها جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است