Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت عمومی پخش در "اسرائیل" (مکان) اعلام کرد که ارتش این رژیم بقایای یک موشک را در اطراف منطقه "رمات نیگیف" در نقب کشف کرده است اما معلوم نیست که آیا بقایای کشف شده به موشک سوری که امروز در نزدیک دیمونا اصابت کرده است، متعلق است یا خیر.

به گزارش برنا، شرکت مذکور خاطرنشان کرده است که مقامات این رژیم با آغاز تحقیقاتی سعی دارند بررسی کنند که ایا آثار کشف شده به موشک سوری که امروز به منطقه ابو قرینات نزدیک منطقه دیمونا اصابت کرده است مربوط است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که پدافند هوایی سوریه چند موشک زمین به هوا از نوع اس.ای.5 با برد صدها کیلومتر به جنگنده های این رژیم که وارد بخش سوری ارتفاعات جولان شده بودند، شلیک کرد.

وی مدعی شده است که یکی از این موشک ها خطا رفته و در منطقه نقب منفجر شده است؛ لذا احتمال حمله عمدی به خاک اراضی اشغالی مطرح نیست.

اما ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به این موضوع که این حمله در پاسخ به حمله های این رژیم به مواضع ارتش سوریه صورت گرفته است از آغاز تحقیقات درباره میزان موفقیت عملیات رهگیری این موشک خبر داد.

ارتش سوریه نیز از رهگیری موشک های رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی این کشور در منطقه الضمیر در حومه دمشق خبر داده و اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه موشک های رژیم اشغالگر را رهگیری و اغلب آنها را سرنگون کرده است. در این تجاوز، 4 تن از سربازان ارتش سوریه مجروح شدند و خسارات اندکی به بار آمد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوریه زمین خاک ارتش سوریه دیمونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی

بالگرد نظامی اسرائیل در حال انتقال بقایای یک موشک ایرانی در «بزرگراه ۱۳۲» در شهر «آراد» در فلسطین اشغالی است. شهر آراد در جنوب فلسطین اشغالی و در مرز صحرای نقب قرار دارد.

دریافت 638 KB

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • فیلم| وقتی خاخام‌های اسرائیلی از دیدن بقایای موشک ایران شگفت‌زده شدند
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله