Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تکرار طوفان‌های تندری با شدت بیشتر در اردبیل گفت: آشفتگی‌های جوی به تناوب تا اواخر وقت امشب ادامه می‌یابند. - اخبار استانها -

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل با اشاره به تکرار طوفان‌های تندری با شدت بیشتر در سطح استان اردبیل اظهار داشت: پیرو پیش آگاهی قبل ، طوفان‌های تندری از حوالی ساعت 18 امروز با شدت بیشتر  به وقوع می پیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آشفتگی های جوی به تناوب تا اواخر وقت امشب ادامه می‌یابند، افزود:  تندبادهای موقت بطور نسبی شدید؛ رگبار باران و در نقاطی تگرگ از پدیده‌های عمده جوی شامگاه و امشب در اردبیل خواهند بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اعلام شده خطر برخورد صاعقه؛ سیلاب‌های موقت؛ آبگرفتگی‌های مقطعی در گذرگاه‌های پست شهرها؛ خطر تگرگ زدگی و طوفان‌های مقطعی وجود دارد.

هواشناسی ایران 1400/01/28| پیش‌بینی باران و وزش باد شدید 5 روزه در برخی استان‌هاهواشناسی ایران 1400/01/29|تداوم بارش‌ باران تا آخر هفته در برخی مناطق/ هشدار وقوع سیل در 6 استانهواشناسی ایران 1400/01/30|بارش 5 روزه باران در برخی استان‌ها/ کاهش 12 درجه ای دما در سواحل خزر

محمدی با بیان اینکه جمعه تا دوشنبه بارش چندان انتظار نمی‌رود، تصریح کرد: ظهر دوشنبه پس از افزایش موقتی نیم روزه دوباره از شامگاه همان روز با نفوذ یک ناوه عمیق و پرقدرت موج هوای سرد و بارشی به ویژه در روز سه شنبه بر شمالغرب اردبیل  حاکم می‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد برای اردیبهشت بارش‌های خوبی در راه است ولی هنوز بطور کامل قطعی نشده است، دست کم دو مرحله نفوذ هوای سرد هم برای نقاطی از آذربایجان و به خصوص اردبیل پیش بینی می‌شود که البته براساس الگوهای کنونی شدت سرمای آنها زیاد انتظار نمی‌رود. 

انتهای‌پیام/131/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طوفان های تندری شدت بیشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم