Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:13:11 GMT

2 مورد عجیب لیونل مسی برابر حریف مادریدی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۴۸۷

2 مورد عجیب لیونل مسی برابر حریف مادریدی

لیونل مسی امشب امید اول بارسا برای گلزنی برابر ختافه است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا امشب یکی از هشت فینال خود تا پایان فصل را پیش رو دارد. بازی برابر ختافه در نوکمپ برای آبی اناری ها بسیار حساس و کلیدی است و حق امتیاز از دست دادن ندارند. پس از فتح کوپا دل ری، امشب بارسا به لالیگا باز می گردد و در شرایطی که سرنوشت قهرمانی در دستان خودش است، محکوم به پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فاصله بارسا با صدر جدول در حال حاضر 5 امتیاز است؛ در حالی که دو بازی کمتر از رئال و یک بازی کمتر از اتلتیکو مادرید دارد. هشت بازی تا پایان لالیگا برای بارسا باقیمانده و اگر همه را پیروز شود، می تواند قهرمان رقابت ها شود.

رونالد کومان سرمربی بارسا برای بازی امشب تقریبا همه بازیکنان مهمش را در اختیار دارد و مثل همیشه چشم به درخشش لیونل مسی خواهد داشت. نکته جالب در مورد مسی و ختافه اینکه تعداد گل های لیونل مسی تا به اینجای لالیگا بیشتر از ختافه است. مسی 23 گل برای بارسا در لالیگا زده ولی ختافه در 31 بازی خود تا به اینجای فصل تنها 22 گل به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

مسی 23 بار برابر ختافه قرار گرفته و توانسته 13 گل به این تیم بزند. در 11 دیداری که دروازه ختافه توسط مسی باز شده، بارسا شکستی را تجربه نکرده و حاصل کار 10 برد و یک تساوی بوده است.

مسی 6 گل از این 13 گل را در نوکمپ به ختافه زده است. البته باید توجه داشت که آخرین بار که مسی دروازه ختافه را باز کرده، به 12 مارس 2016 بر می گردد. باید دید مسی امشب بالاخره طلسم 5 ساله برابر حریف مادریدی را می شکند؟ به خصوص که دیشب کریم بنزما دو گل برای رئال زد تا به دو قدمی مسی در جدول گلزنان برسد.

 

 

ختافه رئال مادرید کریم بنزما لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ختافه رئال مادرید کریم بنزما لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!