Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:00:23 GMT

کاهش صدهزارتومانی قیمت سکه در بازار

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۵۳۷

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (پنجشنبه، دوم اردیبهشت) با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. ناطقان: روند نزولی قیمت ها در بازار سکه و طلا  در روزهای اخیر، تشدید شده است.

به نظر می رسد که به دلیل تحولات  سیاست خارجی و چشم انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد به طوری که فعالان این بازار انتظار کاهش بیشتر قیمت ها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس،  در ساعت ۱۴ و  ۱۰ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۱ هزار تومان رسید.

هر مثقال طلا نیز به قیمت چهار میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۸۶ دلار و ۸۱ سنت فروخته شد.

کاهش قیمت دلار به عنوان مهم ترین عامل افت قیمت سکه و طلا در روزهای اخیر به شمار می رود. منبع: خبر انلاین برچسب ها: کاهش قیمت ، سکه و طلا ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت سکه و طلا بازار بهار آزادی هزار تومان سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش مهر، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگر چه بازار‌ها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹ درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه