Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:33:12 GMT

کمپین «رمضان بهاری» چارخونه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۶۴۸

کمپین «رمضان بهاری» چارخونه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، این کمپین که از ۲۸ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۸ روز و با عنوان «رمضان بهاری» برگزار می‌شود، علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دسته‌بندی‌های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژه‌ای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپین، با همکاری اپلیکیشن «تاپ» و در دو بخش اپلیکیشن و صفحۀ اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود. در بخش نخست، کاربران با دانلود و ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه، در قرعه‌کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می‌شوند. خرید بیشتر از چارخونه، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد.

همچنین در بخش دوم این مسابقه که در صفحۀ اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند با رعایت مقررات شرکت در مسابقه، در قرعه‌کشی اهدای جایزۀ نقدی شرکت کنند. این جایزه، هرهفته برای دو نفر و در مجموع به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.

ضمناً چالش‌های متنوع ۴*۴ چارخونه، طی برگزاری کمپین، به‌صورت ویژه برگزار می‌شود. بخش ثابت چالش‌های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می‌شود تا کلیپ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند. همچنین کاربران می‌توانند ویدئوی ارسال شده توسط دیگران را با اینترنت رایگان ایرانسل در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص شده، هر هفته چهار گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند.

به علاوه، اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه، در این ایام با ۲۰ درصد تخفیف و در قالب چالش‌ها ارائه خواهد شد.

بازار جامع سرگرمی و محتوای دیجیتال چارخونه، بستر و سامانه ارائۀ خدمات تجمیع، توزیع و عرضۀ نیابتی برنامه، محتوا و محصولات دیجیتال در فضای مجازی و حوزۀ دیجیتال است که حوزه‌هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله را پوشش می‌دهد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با حمایت از تولید و عرضۀ محصولات و خدمات دیجیتال، حمایت از رشد و توسعۀ کسب‌وکارهای دیجیتال را به‌عنوان استراتژی کلان خود در نظر گرفته است.

کد خبر 5195480

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل ماه مبارك رمضان اینترنت رایگان ایرانسل کسب وکارهای دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری گوگل هوش مصنوعی تحقیقات علمی زیست فناوری شرکت دانش بنیان ناسا ایالات متحده امریکا روسیه فناوری نانو نوآوری فناوری فضایی واکسن کرونا برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش با انرژی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، پویش مصرف درست برق با عنوان «باانرژی» رونمایی شد.   قرار است در این پویش که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام راهکار‌های مصرف درست برق به مردم آموزش داده شود.   مردم عزیز استان یزد می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • طراوات باران بهاری در نصف جهان
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند