Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:34:02 GMT

 پاتوسی: منسجم‌تر و با انرژی بیشتر به مصاف النصر می‌رویم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۳۰۶

 پاتوسی: منسجم‌تر و با انرژی بیشتر به مصاف النصر می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن همگروه است، روز جمعه در اولین دیدار دور برگشت به مصاف تیم النصر میزبان این گروه می رود. 

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم 5 امتیازی هستند اما تیم النصر در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر دیدار برگشت می تواند معادلات گروه را تغییر دهد.

آیاندا پاتوسی که به همراه مربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری این دیدار شرکت کرده بود در این مورد گفت: می‌دانستیم النصر تیم خوبی است، مربی بزرگ و بازیکنان باکیفیتی دارد و از نظر مالی بسیار قدرتمند است. این موضوعات به ما این انگیزه را می‌دهد تا منسجم‌تر و با انرژی بیشتری وارد زمین بشویم.

پاتوسی همچنین گفت: در بازی قبل اگر چه شاید مقداری مالکیت آن‌ها بیشتر بود اما موقعیت زیادی روی دروازه ما به وجود نیاوردند و می‌توانم بگویم موقعیت گل ما بیشتر بود.

کد خبر 5195515

منبع: مهر

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال النصر عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال گوا هند تیم فوتبال الدحیل قطر کشتی آزاد تیم فوتبال الشرطه عراق والیبال فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی زیادی برای دیدار با شمس آذر داریم

دریافت 95 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با شمس آذر اظهار کرد: امیدواریم با دست پر از قزوین خارج شویم.

کد خبر 6092570

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • انرژی زیادی برای دیدار با شمس آذر داریم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان