Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:26:49 GMT

افزایش قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۳۹۰

افزایش قربانیان کرونای کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۴۷ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۸ بیمار جان خود را از دست دادند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۵۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۷۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۴۷۰۰ نفر بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۶ نمونه pcr انجام شده که ٥٤ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد(٦١ درصد موارد مثبت)، کهگیلویه(٥٧ درصد موارد مثبت)، گچساران و دنا و از ۴۷۱ نمونه تست سریع انجام شده ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود.

وی اظهار کرد: روند افزایشی موارد مبتلا در شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه نگران کننده بوده و مردم این دو شهرستان باید رعایت  دستورالعمل های بهداشتی را بنمایند.


وی افزود: از عموم هم استانی ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار قربانیان و مبتلایان و موارد بستری  در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.همچنین در هیچ تجمعی و دورهمی حضور نیابند و از حضور در مناطق شلوغ و پرخطر اجتناب نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد درصد موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید