Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@02:59:56 GMT

نگران کمبود اکسیژن در بیمارستان‌ها هستیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۴۳۶

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،دکتر عباسعلی درستی در یک گفت و گوی خبری افزود: با توجه به اینکه تعداد بستری های کرونا در بیمارستان های استان به بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است، به علت مصرف و نیاز زیاد بیماران به اکسیژن، احتمال کمبود آن وجود دارد.

وی هشدار داد که ممکن است بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در روزهای آینده در تامین نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن دچار مشکل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درستی در عین حال گفت: به رغم تعداد بالای بستری های کرونایی، هنوز تخت های خالی برای بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی آذربایجان شرقی وجود دارد. 

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر آمار فوتی های کرونایی در استان بیشتر شده، ضمن اینکه روند ابتلا به به کووید ۱۹ همچنان سیر صعودی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد مردم با رعایت فراگیر و دقیق  پروتکل های بهداشتی از قبیل فاصه گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی به هر شکل و عنوان به کنترل بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان شرقی کمک کنند. 

در زمان حاضر بیش از ۳۰۰ نفر از بیماران کرونایی بدحال در آذربایجان شرقی زیر دستگاه تنفس مکانیکی هستند. 

همچنین آمار روزانه فوتی های کرونایی در استان از یکی دو نفر در اوایل سال جاری، به بیش از ۲۰ نفر در روزهای اخیر افزایش یافته که نگران کننده است.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز معاون بهداشتی کمبود اکسیژن آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان