Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقامات رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) تصاحب ۱۴۷ دونم (۱۴.۷ هکتار) از اراضی غرب منطقه «بیت لحم» را تصویب کردند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، «حسن بریجه» مدیر سازمان «مقاومت در برابر دیوار و شهرک‌سازی» گفت که این اراضی در منطقه «ظهر المترسبه» در اطراف شهرک «نحالین» واقع شده است و رژیم صهیونیستی قصد دارد با اشغال این میزان زمین، ۵۶۰ واحد مسکونی جدید در شهرک «بیتار عیلیت» برای صهیونیست‌ها بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن بریجه همچنین گفت که در اعتراض به این رأی صادر شده سازمان مذکور قصد دارد به دادگاههای رژیم صهیونیستی شکایت کند.

طبق گزارش جنبش «السلام الان» مستقر در سرزمین‌های اشغالی، ۶۶۱ هزار شهرک‌نشین، ۱۳۲ شهرک بزرگ و ۱۲۴ شهرک کوچک (که حتی از دولت صهیونیستی نیز مجوز ندارند) در کرانه باختری و قدس شرقی وجود دارد.

شهرک‌سازی درون مرزهای ۱۹۶۷ از نظر تمامی کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی غیر قانونی و اشغالگری محسوب می‌شود و در این رابطه دادگاه کیفری بین‌المللی (لاهه) تصمیم به تحقیق در خصوص ارتکاب جنایت جنگی از سوی رژیم تل آویو به علت تداوم شهرک‌سازی‌ها گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی

شبکه الجزیره قطر روز یکشنبه پس از رای مثبت کابینه صهیونیستی به تعطیلی دفاتر این شبکه در اسرائیل در پس زمینه پوشش خبری جنگ در نوار غزه، اعلام کرد این اقدام جنایتکارانه بود و آن را محکوم می‌کند.

براساس گزارش الحره، این کانال در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در پلتفرم «X» منتشر کرد، نوشت: ما این اقدام جنایتکارانه اسرائیل را که حقوق بشر در دسترسی به اطلاعات را نقض می‌کند، محکوم می‌کنیم.

در بیانیه این شبک اعلام کرد: کابینه نتانیاهو با تصویب دستور تعطیلی دفاتر الجزیره در اسرائیل، به گمراه‌سازی و تهمت متهم است و الجزیره نقض چارچوب‌های حرفه‌ای حاکم بر کار رسانه‌ای را رد می‌کند.

کابینه صهیونیستی در نشست روز یکشنبه خود، تصمیم گرفت فعالیت شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی، متوقف کند. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این جلسه در حساب کاربری «X» خود نوشت: دولت به ریاست من به اتفاق آرا تصمیم گرفته است که شبکه الجزیره در اسرائیل را ببندد.

شلومو کاری، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد: دستورات ما فوراً اجرایی می‌شود. ما با موانع قانونی غیرضروری زیادی روبرو شدیم تا اینکه بالاخره توانستیم ماشین تحریک الجزیره را که به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند، متوقف کنیم.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که رژیم صهیونیستی پس از تصمیم به تعطیلی الجزیره دستور مصادره تجهیزات این شبکه را صادر کرد.

پیش از این کنست رژیم صهیونیستی قانونی را تصویب کرد که به کابینه این رژیم اختیارات موقت اعطا می‌کند تا از فعالیت شبکه‌های خبری خارجی در اراضی اشغالی در صورت ضرر داشتن برای امنیت داخلی آن جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل دفتر شبکه الجزیره را تعطیل کرد؟
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ