Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نزدیکی سالروز درگذشت عزیز اصلی، اقدام به انتشار کارت آیکان او کردیم.

شادروان عزیز اصلی ‌منش، معروف به عزیز اصلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است. کسی که دوران حرفه‌ای فوتبال خود را از باشگاه دارایی آغاز کرد. عملکرد درخشان عزیز اصلی او را وارد فاز جدیدی کرد و راهی شاهین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اصلی به دلیل پرش‌ های خوبش به عزیز فنر معروف بود و پیراهن بنفش با یقه‌ های سیاه که از پیراهن محبوب و پر فروش بود به پیراهن عزیز اصلی معروف بود. عزیز اصلی پس از شاهین راهی تیم پرسپولیس شد و در این تیم نمایش های درخشانی از خود ارائه کرد. او در المپیک 1964 و بازی‌های آسیایی 1963پو 1966 هم همراه تیم ملی ایران بود. جالب است که بدانید فوتبال تنها حرفه عزیز اصلی نبود و او به هنر هم علاقه مند بود و بازیگر شد. عزیز اصلی در دوران بازیگری خود در هشت فیلم بازی کرد. سوم اردیبهشت ماه 1394، روزی بود که فوتبال ایران عزیز اصلی را از دست داد و این پیشکسوت فوتبال کشورمان دارفانی را در 79 وداع گفت.

اولین کارت عزیز اصلی به دوران حضورش در دارایی مربوط است، اصلی در تیم دارایی تهران 67 بازی انجام داد و با این تیم قهرمانی جام باشگاه های تهران را بدست آورد. (به علت نبود لوگوی تیم دارایی، از لوگوی آیکان استفاده کردیم) دومین کارت عزیز اصلی به دوران مهم او در پرسپولیس مربوط است، تیمی که در آن 103 بازی انجام داد. سومین کارت عزیز اصلی هم به دوران ملی او مربوط است، عزیز اصلی بیست و چهار بار در لباس تیم ملی از دروازه تیم ایران محافظت کرد و بازی های او قطعا از خاطر نخواهد رفت. این شما و این کارت آیکان عزیز اصلی.

طرح کامل کارت آیکان مومنت عزیز اصلی عزیز اصلی

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید عزیز اصلی با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس عزیز اصلی با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پانزدهم، مهرداد میناوند رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر شانزدهم، علی انصاریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفدهم، جواد نکونام رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هجدهم، حسین کلانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نوزدهم، همایون بهزادی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر بیستم، آندرانیک اسکندریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ سیروس قایقران

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران عزیز اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان

۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشناسید.

به گزارش ایسنا، رونالدو و مسی در آمار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا پیشتازند. رونالدو برای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوسد و لیونل مسی هم برای بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کرده است.

لیگ قهرمانان اروپا اولین بار در فصل ۹۳-۱۹۹۲ برگزار شد و بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان توانستند گل‌های درخشانی را در این رقابت‌ها به ثبت برسانند. در واقع رونالدو و مسی تنها بازیکنانی‌اند که تا به امروز بیش از ۱۰۰ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند.

کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تمام دوران در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های باشگاهی یوفاست. او تا بیست‌وهفتمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در منچستریونایتد گلزنی نکرد. با این حال پس از جابجایی پست توانست راه دروازه حریفان را در لیگ قهرمانان به‌خوبی پیدا کند. او ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ اولین بازیکنی شد که به رکورد ۱۰۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

رونالدو یک بار با یونایتد و چهار بار با رئال مادرید قهرمان این رقابت‌ها شده و تا به امروز تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. او نیز مانند مسی هشت هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

در اینجا قصد داریم نگاهی به مهاجمانی بیندازیم که همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند و در اندیشه رسیدن به رکورد رونالدو و مسی‌اند. بهترین گلزنان فعال لیگ قهرمانان اروپا:

روبرت لواندوفسکی - ۹۴ گل توماس مولر - ۵۴ گل کیلیان ام‌باپه - ۴۸ گل محمد صلاح - ۴۴ گل ارلینگ هالند - ۴۱ گل آنتوان گریزمان - ۳۶ گل هری کین - ۲۹ گل آلوارو موراتا - ۲۸ گل گابریل ژسوس - ۲۴ گل اولیویه ژیرو - ۲۴ گل مارکو رویس - ۲۴ گل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)