Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@18:28:29 GMT

بحران پشت بحران / بی پولی شدید در باشگاه رقیب استقلال

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۷۳۴

بحران بی پولی در تیم عربستانی، رئیس هیات مدیره باشگاه الاهلی در نزدیکی استعفا قرار داده است

به گزارش طرفداری، عبدالله مومن، رئیس هیات مدیره باشگاه الاهلی عربستان که اخیرا و در انتخابات هیات مدیره این باشگاه برای نشستن پشت میز ریاست انتخاب شد حالا به دنبال بخشیدن عطای این کار به لقایش است.

مومن که سال ها به عنوان همه کاره لیگ حرفه ای عربستان مشغول به کار بود پس از حدود یک ماه نشستن روی صندلی ریاست هیات مدیره باشگاه الاهلی، حالا بیش از هر زمان دیگری خود را به استعفا از این پست نزدیک می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بسیار عجیب به نظر برسد اما واقعیت این است باشگاه های بزرگ عربستانی مانند الهلال و النصر و الاهلی در تنگنای شدید مالی قرار دارند. در ماه های اخیر در این باره اخبار زیادی منتشر شد اما خبر تمایل به استعفای مومن از هیات مدیره باشگاه الاهلی نتایج غیرقابل تصوری به همراه دارد.

عبدالله مومن که قبل از نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه الاهلی جلسه ای طولانی با  ترکی آل شیخ، وزیر ورزش عربستان داشت حالا بدهی های باشگاه را حداقل 130 میلیون ریال سعودی تخمین زده است که در حال حاضر به شدت به مبلغی در حد 30 میلیون ریال سعودی نیاز مبرم دارند.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره باشگاه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران

اعضای هیات مدیره سومین دوره انجمن صنفی تماشاخانه های ایران پس از رای گیری در جلسه این مجمع انتخاب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش روابط عمومی، جلسه مجمع این انجمن برای رای گیری و انتخاب هیات مدیره سه شنبه 18 اردیبهشت با حضور اعضای تماشاخانه های خصوصی در تماشاخانه مان (استاد مشایخی) دفتر اصلی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران برگزار شد و در این جلسه داود نامور، معصومه اسکویی و عماد عامری به عنوان هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع شاهین چگینی به عنوان بازرس انتخاب شد.

اعضای حاضر اظهار امیدواری کردند هیات مدیره جدید در راه ارسیدگی به مطالبات صنفی تلاش مضاعفی داشته باشند.

همچنین هفته آتی، هیات مدیره، رئیس این انجمن و نایب رئیس و خزانه دار را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند