Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:40:17 GMT

سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۰۴۵

سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است

سردار کریمی گفت:سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامیست و با تاسی از مکتب امام و رهبری اقتدار و عزت برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز در نشستی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: سالروز تاسیس نهاد ولایی، مردمی و انقلابی سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت نشان از هوشمندی و ابتکار عمل حضرت امام (ره) برای پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با تاسی از مکتب حضرت امام(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری با حماسه هایی که در طول این سال ها در عرصه های مختلف خلق کرد اقتدار و عزت را برای ملت و نظام اسلامی به ارمغان آورده است، افزود: سپاه پاسداران از همان روزهای ابتدا متناسب با انقلاب و جامعه اسلامی و با توجه به توطئه های دشمنان ساختار و سازمان خود را ارتقاء داد و بر طبق نیازمندی های کشور مجهز شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز اگر می بینیم سپاه پاسداران در بسیاری از صحنه ها که خلاء وجود دارد حضور دارد به دلیل انعطاف پذیر بودن این نهاد مردمی و انقلابی است.

 

وی سپاه پاسداران را حافظ انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه به صورت همه جانبه از انقلاب حفاظت و دفاع می کند و خوشبختانه تا به امروز موفق بوده است.

 

ولایی بودن، انقلابی و مردمی بودن سه ویژگی بارز سپاه پاسداران است

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رضایت عمومی از عملکرد سپاه پاسداران گفت: خوشبختانه امروز مردم از عملکرد سپاه پاسداران در همه عرصه ها رضایت دارند چرا که این نیروی مخلص و ولایی متعلق به انقلاب اسلامی و مردم است.

 

سردار کریمی ولایی بودن، انقلابی و مردمی بودن را سه ویژگی بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بسیاری از دستاوردهای سپاه برگرفته از این سه ویژگی مهم است.

 

وی ایمان، اعتقاد و عمل صالح را سه مولفه ای دانست که توانسته سپاه را در ماموریت های خود موفق کند، و اضافه کرد: سپاه بر اساس این سه مولفه هرآنچه دارد به میدان می آورد و با تمام توان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تلاش می کند.

 

این مقام مسئول ریشه تفکر و ذات درونی سپاه پاسداران را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: سپاه نمونه بارز آیه شریفه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ است و این یک درس دائمی جلوی چشم سپاه پاسداران است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اراک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد