Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:37:23 GMT

اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه فاضلاب خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۴۶۹

اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه فاضلاب خرمشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان دیروز در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح شبکه  فاضلاب از طرف بانک ملت به دست آمد.

او افزود: در این نشست طرح توجیهی از آب و فاضلاب خواسته شد و بعد از تعیین جدول زمانی قرار شد ظرف حداکثر یک ماه آینده پیمانکار مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی گفت: در نشست شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مصوبات قبلی که در ارتباط با آب شرب، تصفیه خانه های فاضلاب، استحکام سازی رودخانه و مشکلات شهری در ابعاد مختلف مورد بحث قرار گرفت و برخی موارد در طول مدت پیشرفت خوب و جدول زمانی کاملی داشت.

او با بیان اینکه درباره بافت شهری و دیوار ساحلی خروجی خوبی به دست آمد گفت: حدود ۱۸۰ میلیارد ریال سال قبل به آن تعلق گرفته بود و ۱۵۰میلیارد ریال هم تخصیص داده و قرار شد در مرحله جدید امسال ردیف خوبی از ردیف های استانی به آن تعلق می گیرد.

سلیمانی دشتکی گفت: حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری و اعتبار خوبی از منابع بافت فرسوده درنظر گرفته شده که امید است بالای ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مناطق روستایی و محروم به این شهرستان تخصیص داده شود.

استاندار خوزستان دیروز از پایانه مرزی شلمچه ضمن بازدید و بررسی مشکلات این پایانه در نشست برنامه ریزی شهرستان خرمشهر نیز حضور یافت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه فاضلاب آب شرب میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان