Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:06:50 GMT

کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی «ترش آبه» ملکشاهی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۶۰۵

کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی «ترش آبه» ملکشاهی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد ولیان اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور اکیپ‌های گشت انتظامی در محل اعلامی مشخص شد جسد ۲ جوان ۱۸ و ۲۴ ساله که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده‌اند در محل رها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ادامه داد: این ۲ جوان که با سلاح گرم و توسط فرد یا افراد نامعلوم به قتل رسیده‌اند، پس از هماهنگی با مقام قضائی جسد آنها برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال شد.

وی تصریح کرد: حسب دستور فرمانده انتظامی استان اکیپ‌های تخصصی و مجرب تشکیل و تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان قتل این ۲ جوان شروع شده است.

کد خبر 5195621

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل شهرستان ملکشاهی فرماندهی نیروی انتظامی ایلام ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا زلزله گناوه روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل سردار حجازی ۲ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند