Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال، عملکرد ضعیف مدافعان آبی‌پوش را پاشنه آشیل شاگردان مجیدی مقابل الدحیل دانست. - اخبار ورزشی -

محمد مومنی درباره شکست 4 بر 3 استقلال ایران مقابل الدحیل قطر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: استقلال کیفیت فنی قابل قبول و بازی کاملاً بابرنامه‌ای ارائه کرد. استراتژی هجومی تیم به‌خوبی طراحی شده بود و روش مناسبی برای حمله انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی بیشتر از ظرفیت خودش انرژی گذاشت و در چالش‌های فیزیکی هم موفق بود. پاشنه آشیل استقلال، دفاع میانی تیم با حضور یزدانی، مرادمند و ریگی بود و آنها  اشتباهات فردی زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه اشتباهات خط دفاعی در گل‌های الدحیل مشهود بود، تصریح کرد: عدم یارگیری مناسب و تحت فشار قرار ندادن مهاجم حریف باعث شد الدحیل از فرصت‌های خود استفاده کند. حرکت غیر حرفه‌ای بازیکنان در گل چهارم بود که حواس بازیکنان به اولونگا نبود و او تحت فشار قرار نگرفت. احساس می‌کنم اگر ترکیب مدافعان استقلال در دیدارهای قبلی از جمله وریا غفوری و میلیچ در زمین بودند، بهتر نتیجه می‌گرفتیم. این دو بازیکن با حرکات بدون توپ خود، می‌توانند از شکاف‌های دفاعی الدحیل استفاده کنند.

تمجید سایت گل از «قهرمان» کنیایی دیدار استقلال و الدحیل

پیشکسوت استقلال با انتقاد از مدافع آبی‌ها بیان کرد: موسوی در گل اول سانتر کرد و بعد از آن انگار خارج از بازی بود. برخی بازیکنان ظرفیت‌های متفاوتی برای رشد کردن دارند و پیشرفت آنها زمان می‌برد. الدحیل در این مسابقه نیاز به پیروزی داشت و استقلال برای صعود، عملکرد هوشمندانه‌ای ارائه نکرد. اگر هوشمند بودیم، می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم و همه چیز را به بازی برگشت موکول کنیم که این اتفاق رخ نداد.

مومنی در مورد شرایط استقلال در دیدار برگشت با الدحیل خاطرنشان کرد: همه از بازی استقلال راضی بودند اما تیم باید بیشتر زحمت بکشد و برای بردن بازی برگشت، فشار و استرس بیشتری خواهد داشت. باید بازیکنان را از لحاظ ذهنی برای بازی آماده کنیم و آنها باید ریکاوری خوبی داشته باشند. الان تمرین تأثیر خاصی ندارد و باید بازیکنان را به گونه‌ای آماده کنیم که بر انگیزه الدحیل غلبه کنند. دو تیم نسبت به یکدیگر اشراف کامل دارند و ما باید بیشتر تلاش کنیم.

وی با بررسی احتمالات رقم خوردن نتایج مختلف مقابل شاگردان صبری لموشی به تسنیم گفت: اگر استقلال این بازی را از دست بدهد، فکر نمی‌کنم دیگر سودای صعود داشته باشیم و استقلال از لحاظ روانی افت می‌کند. اگر بخواهیم امیدوار باشیم که الدحیل مقابل الاهلی امتیاز از دست بدهد، نباید در این مسابقه شکست بخوریم تا فاصله ما با الدحیل کم بماند. اگر هم قرار است برای پیروزی تلاش کنیم، باید با برنامه‌ریزی مناسب جلو برویم که گل نخوریم. الدحیل موذیانه بازی می‌کند و مهاجمان باتجربه حریف می‌توانند عصای دست لموشی باشند.

استاد الدوحه: برتری مقابل استقلال، درهای صعود را به روی الدحیل گشود

پیشکسوت استقلال با تمجید از بازیکنان الدحیل اظهار داشت: بن‌عطیه انرژی خود را هدر نمی‌داد و تلاش می‌کرد مدارا کند اما ما سعی می‌کردیم توپ را بگیریم و این تفاوت نگاه بازیکنان بزرگ و کم‌تجربه است. ما باید اداره‌کننده مسابقه باشیم، بازی را هوشمندانه در اختیار بگیریم و برنامه‌ریزی کنیم. بازیکنان در بازی رفت، دوندگی و چالش فیزیکی زیادی داشتند و شوت‌های بسیاری به سمت دروازه الدحیل زدند، اما الدحیل پیروز شد. ما باید هوشمندانه ظاهر می‌شدیم و می‌توانستیم با کسب یک امتیاز، برنامه‌ریزی مدبرانه‌تری برای بازی برگشت در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال بازی برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اقتصاد پاشنه آشیل کشور است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد