Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، الناز زن جوانی تهرانی وقتی که سهم خانه پدرش را از خواهر و برادر های خود خریداری کرد و به امیر برادر معتادش که دارای سابقه کیفری است پناه داد، فکرش را هم نمی‌کرد که برادر جوان در آن جا مکانی برای ا فساد اخلاقیو پاتوقی برای سارقان و معتادان فراهم کند.

پشت پرده خانه خلاف در محله دامپزشکی تهران

چند روز پیش الناز با خیال خوش  طبق عادت هر هفته خود به سمت خانه پدری راهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الناز لحظه ای که با کلید در را باز کردصحنه ای را دید که فکرش راهم نمی کرد.

الناز در خانه، امیر و دوستانش را با حالت نامناسب همراه با یک گونی ضبط دزدی مشاهده کرد و متوجه شد که آبرو و اعتبار خانوادگی خود در حال نابود شدن است. دختر جوان تهرانی چند روز بعد از همسایگان حرف های عجیبی شنید.

دختر جوان از حرف های همسایه متوجه شد که امیر پس از کشیدن مواد مخدر با صدای بلند به همسایگان فحش می‌دهد. حتی او گاهی اوقات به زمین و زمان ناسزا می‌گوید، همچنین همسایگان دیده بودند که امیر با چند گونی لباس های مارک دار و گران قیمت به همراه سارقان و چند معتاد به خانه می ‌آید. حتی عوض کردن قفل در هم مانع امیر نشد. او همچنان با پیچ گوشتی وارد منزل می‌شود و کار های خلاف خود را ادامه می‌دهد.

برادر معتاد منزل پدری خود را به خانه فساد تبدیل کرد

الناز دختر جوان که متوجه شد آبرو و اعتبار خانوادگی اش دارد توسط امیر از بین می‌رود، دیگر چاره ای نداشت و به پلیس مراجعه کرد.

الناز ماجرای برادر خود را اینطور بیان کرد : « من سهم اعضای خانواده خودم را خریداری کردم و به علت اینکه امیر از زندان آزاد شده بود اجازه دادم تا او در خانه زندگی کند؛ الان پشیمان هستم.»

الناز ادامه داد : « چند روز پیش وقتی به خانه مراجعه کردم امیر را همراه با دوستانش را با یک گونی ضبط سرقتی دیدم. از آن جا متوجه شدم آبرو و اعتبار پدرم دارد از بین می‌رود.»

دختر جوان گفت : « من حتی قفل در ورودی را عوض کردم اما امیر با پیچ گوشتی وارد خانه می‌شود و با دوستان خود آن جا را تبدیل به خانه خلاف کرده است. بنابر شنیده های همسایگان امیر زمین و زمان را فحش می‌دهد و به همسایگان توهین میکند از ناچاری نزد پلیس آمدم و درخواست کمک کردم و امیدوارم مشکلم حل شود.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فساد سارقان مواد مخدر فحش معتاد خلاف زندان پلیس اخبار حوادث پشت پرده معتاد تهران خانه فساد دامپزشکی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جوان قتل کرونا ایران فیلم عکس بازیگر سینما و تلویزیون اتهام قیمت دستگیر شد دختر جوان متوجه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کد خبر 6089751

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر