Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@14:30:39 GMT

کردستان/ ۳ کشته در تصادف جاده سروآباد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۷۶۲

کردستان/ ۳ کشته در تصادف جاده سروآباد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد در استان کردستان گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با پژو ۲۰۶ در محور اصلی سروآباد - مریوان سه کشته و یک زخمی برجا گذاشت.

هورامان عثمان‌زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:‌ یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی در محور اصلی سروآباد- مریوان و در نزدیکی روستای قلعه جی تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به نزدیک بودن محل تصادف با پایگاه جمعیت هلال احمر در گردنه قلعه جی بلافاصله نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام و عملیات نجات مصدومان را آغاز کردند.

عثمان‌زاده ادامه داد: تصادف به حدی شدید بود که سه نفر از سرنشینان پژو ۲۰۶ در دم جان باختند و یک نفر دیگر نیز از ناحیه سر دچار شکستگی جمجمه شد.

وی اضافه کرد: فوتی ها ۲ مرد و یک زن بودند و نفر مصدوم نیز یک زن بود که توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

عثمان‌زاده گفت: نیروهای پلیس راه نیز در محل حادثه حضور دارند و علت تصادف توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، دیروز نیز در همین محل یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک تریلی برخورد کرد که باعث آتش‌سوزی پژو ۲۰۶ و مرگ سه سرنشین جوان ۲۰، ۱۸ و ۲۳ ساله شد.

سرنشینان خودرو سواری پژو ۲۰۶ اهل روستای شارانی از توابع شهرستان مریوان و از بستگان سببی خانواده عزادار در تصادف شب گذشته هستند که در مراسم ختم روستای قلعه جی شرکت کرده بودند و در مسیر بازگشت به روستای خود دچار حادثه شدند.

جاده سروآباد - مریوان به طول ۳۵ کیلومتر یکی از جاده های پر پیج و خطرناک استان است که هر سال چندین تصادف مرگبار در این مسیر روی می دهد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

بیشتر بخوانید: تصادف شدید خودروی پراید با اتوبوس در تهران (+عکس)/ حال 3 نفر وخیم است 4 کشته در تصادف تریلی با 206 در مریوان کردستان (فیلم) «موتوریار»، طرحی نو برای عبور از چالش برمودای تصادفات لینک کوتاه: asriran.com/003H5s

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یک دستگاه پژو ۲۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک تصادف زنجیره‌ای و حریق خودرو دو نفر جان خود را از دست دادند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: بامداد امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در پی رخ دادن یک تصادف زنجیره‌از در آزاد راه خلیج فارس و ۱۵ کیلومتری بندر امام خمینی (ره) منجر به آتش‌سوزی سه خودرو شد.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند و در پی این تصادف دو نفر کشته شده‌اند که هویت آن‌ها تا کنون شناسایی نشده است.

کد خبر 750267

دیگر خبرها

  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر