Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد ایران در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی یک – یک تمام شد.

در دقیقه ۵۸ این مسابقه، محمد آبشک هافبک تیم فولاد با آرنج خود ضربه‌ای به قفسه سینه «عبدالرزاق حمدالله» زد و این مهاجم مراکشی هم با اندکی مکث و اغراق، خودش را به زمین انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ضربه آبشک این سئوال ایجاد شده بود که بازیکن فولاد چرا در یکی از حساس‌ترین لحظات بازی و زمانی که تیمش به تمرکز و آرامش نیاز داشت، دست به چنین اقدامی زده است.

بازبینی آن صحنه نشان می‌دهد حمدالله با لمس بدن آبشک، باعث عصبانیت او می‌شود و بازیکن ایران را وادار به واکنش می‌کند. تصویر و فیلم این حرکت حمدالله به شکل گسترده‌ای در فضای مجازی و میان هواداران فوتبال عربستان بازنشر شده و حتی بعضی از هواداران تیم‌های رقیب النصر حرکت حمدالله را تقبیح کرده‌اند.

حمدالله چند هفته پیش و در جریان دیدار النصر مقابل الفیصلی مرتکب حرکت منشوری شده و کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون عربستان رای به محرومیت ۱۵ روزه این بازیکن داده بود. البته این رای بعد از اعتراضات مدام باشگاه النصر نهایی نشد و به جایی نرسید.

اتفاق بین آبشک و عبدالرزاق حمدالله هرچند در رسانه‌های ایرانی چندان بازتابی نداشت اما با توجه به سابقه این مهاجم مراکشی و شناخت هواداران فوتبال عربستان از رفتارهای او، جنجال زیادی به پا کرده است.

با این حال مسئولان تیم النصر بعد از بازتاب گسترده این صحنه به نوعی دست پیش را در این ماجرا گرفتند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت ضربه آبشک شکایت کردند. در پی این اقدام، مسئولان باشگاه فولاد هم با جمع آوری اسناد و تصاویر حرکت حمدالله، نسبت به حرکت غیر اخلاقی مهاجم النصر به کمیته انضباطی و اخلاق AFC شکایت کرده‌اند.

جلسه رسیدگی به این شکایت احتمالاً امروز برگزار خواهد شد و مسئولان انضباطی کنفدراسیون آسیا نسبت به این دو شکایت رسیدگی می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال محمد آبشک کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمد آبشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله

به گزارش "ورزش سه"، النصر که قهرمانی در سوپرکاپ عربستان را از دست داد و در لیگ روشن نیز با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد، حالا امیدوار است در دیدار برابر الخلیج که در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان برگزار می‌شود، پیروز شود و با صعود به فینال، شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی را حفظ کند.

النصر دو هفته قبل در لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الخلیج قرار گرفت و با گل آیمریک لاپورته حریف خود را شکست داد و حالا تقابل دو تیم در روز چهارشنبه در جام حذفی نیز تکرار خواهد شد؛ جایی که لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، به دنبال پیروزی دوباره تیمش برای راهیابی به فینال جام پادشاهی است.

در دیدار دو تیم در لیگ، عبدالرحمن قریب در دقیقه 36 به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد تا شرایط النصر با یک تعویض اجباری تغییر کند. در این مسابقه همچین کریستیانو رونالدو نیز عملکرد خوبی نداشت و موقعیت‌های زیادی را از دست داد تا در نهایت امتیاز 6.1 را از سوفا اسکور کسب کند. رونالدو 3 موقعیت مسلم گلزنی را هدر داد، در طول مسابقه تنها 15 پاس صحیح داشت و 5 بار در تله آفساید افتاد.

با این حال آیمریک لاپورته در بازی‌های اخیر النصر، سطح خوب خود را حفظ کرده و در دیدار با الخلیج چهارمین گل خود را در لیگ را به ثمر رساند. او پیش از این در بازی رفت با الخلیج و تقابل با التعاون و ضمک گلزنی کرده بود.

النصر احتمالا در جام پادشاهی، به‌خصوص در دیدار با الخلیج، با همان تاکتیک خود در‌ مسابقات قبلی پا به میدان خواهد گذاشت تا با پیروزی در این بازی به مصاف برنده دیدار الاتحاد و الهلال برود که دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

تیم النصر از سال 1990 که با گل‌های ماجد عبدالله، التعاون را با دو گل شکست داد و قهرمان جام پادشاهی عربستان شد، موفق به کسب این عنوان نشده و 34 سال در این امر ناکام بوده است. تیم فوتبال الاهلی با 13 عنوان قهرمانی، الهلال با 10 عنوان و الاتحاد با 9 رکوردداران قهرمانی در این رقابت‌ها هستند و النصر تاکنون 6 بار این جام را به دست آورده است.

النصر در آخرین دوره جام پادشاهی که ارزشمندترین عنوان در فوتبال عربستان محسوب می‌شود، با شکست یک بر صفر مقابل الوحده در ورزشگاه الاول پارک از مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی حذف شد و حالا در تقابل با الخلیج به تلاش خود برای شکستن بر این طلسم ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم