Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که درآمدهای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در یک سال اخیر با افت فاحشی مواجه شد، حقوق رئیس این نهاد افزایش داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، در دوران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا درآمدهای یوفا کاهش یافته است. یوفا در سال 2020 میلادی که ویروس کرونا شروع به گسترش در سطح جهانی کرد با 21 درصد کاهش درآمدی مواجه شد و به 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

38 میلیارد یورو دست یافت.

بر اساس این گزارش؛ الکساندر چفرین، رئیس اسلوونیایی یوفا که از سال 2016 که به عنوان رئیس یوفا انتخاب شد، تاکنون 6 میلیون و 700 هزار یورو حقوق دریافت کرده است. در حالی که دستمزد کارکنان یوفا در ماه‌های ژوئن و می 2021 به دلیل همه‌گیری کرونا 20 تا 30 درصد کاهش یافت، الکساندر چفرین در همین سال 2.19 میلیون یورو حقوق دریافت کرد که نشان دهنده افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبلش است.

چفرین: باشگاه‌های سوپرلیگی به اشتباه خود پی ببرند و عواقب آن را بپذیرند

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱.۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل