Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ از معدود تیم های بزرگ قاره اروپا بود که از ایده سوپرلیگ اروپا استقبال نکرد و این پروژه ۴۸ ساعت بعد به حالت تعلیق در آمد. امروز توتو اسپورت در مصاحبه ای با کارل هاینتس رومنیگه از رئیس بایرن مونیخ پرسید که این باشگاه در کنار یوفا و پاری سن ژرمن برنده شدند و او پاسخ داد:

بایرن برنده نشد، رومنیگه هم برنده نشد، بلکه فوتبال واقعی برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالی که همه ما عاشقش هستیم. 

یوفا از رومنیگه خواسته بود تا در آن وضعیت جنجالی کمک کند:

من را به عنوان مرد دیپلماسی می شناسند، نه جنگ. بنابراین رئیس یوفا از من خواست به او کمک کنم تا این مشکلات حل شود. من ۶۵ ساله هستم که چیزهای زیادی در زندگی ام دیده ام. روزهای آسانی نبود اما مهم این است که داستان تمام شده است. اتفاقی که افتاد برای همه نا امید کننده بود؛ حتی آنهایی که سوپرلیگ را ساختند. سه شنبه مدیرعامل منچسترسیتی، فران سوریانو عذرخواهی کرد و بعد از او چند باشگاه دیگر هم عذرخواهی کردند. کار آنها خیلی اشتباه بود اما این چیزی نیست که در حال حاضر به آن علاقه مند باشم. مهم این است که با هوش و دانایی این شرایط را پشت سر بگذاریم. 

توتو اسپورت از رومنیگه پرسید اگر عصای جادویی داشتید، در فوتبال چکار می کردید؟

من فورا خوشحالی، هماهنگی و صداقت را به کل دنیای فوتبال باز می گرداندم اما متاسفانه عصای جادویی ندارم. بنابراین روی آن کار می کنیم. اجازه دهید صبر کنیم تا طوفان کاملا تمام شود و بعد روی مذاکره تمرکز کنیم. رئیس چفرین به من اطمینان داده که قصد ندارد درها را روی هیچکس ببندد. من هم همین را دوست دارم. 

آیا رابطه آنیلی و چفرین باز هم خوب خواهد شد؟

نمی دانم صلح دوباره بین آنیلی و چفرین برقرار می شود یا خیر. چفرین خیلی ناامید است. با این حال باید این را بگویم که سوپرلیگ توسط ۱۲ تیم به وجود آمد، نه فقط آنیلی. 

آیا بعد از این جریان با آنیلی صحبت کرده اید؟

نه اما خودم این را می خواستم. وقتی خوبی برای زنگ زدن به آندره آ نیست. مهم نیست که همین حالا فورا با هم صحبت کنیم. بهتر است اجازه دهیم آب از آسیاب بیفتد و بعد از آندره آ دلیلش را می فهمم که چرا چنین اقدامی کرد. با مذاکره همه ما دوباره دور هم جمع می شویم. 

رومنیگه همچنین گفت رابطه خوبی با فلورنتینو پرز دارد:

من همیشه رابطه عالی با فلورنتینو پرز داشته ام. نباید فراموش کنیم که او رئیس مشهورترین باشگاه جهان است. چفرین درخواست کرده که دوباره بین تمام باشگاه ها رابطه خوب برقرار شود و رو به جلو حرکت کنیم. در شرایط هرج و مرج، همیشه باید به منطق رجوع کنیم. امیدوارم پرز هم همین راه را پیش بگیرد زیرا با اتفاقاتی که در این هفته افتاد، نمی توانم تصور کنم از سوپرلیگ چیزی باقی مانده باشد. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم

داشتن زایمان لاکچری در تاریخی رند و خاص از سال ۸۸ در کشور رواج یافت و برخی از والدین بدون آگاهی از عوارض خطرناک اصرار به انجام این کار دارند. 

تولد نوزادان نارس، ابتلا نوزادان مشکلات ریوی و عفونت‌های تنفسی و افزایش آمار ابتلا به اوتیسم از جمله عوارض خطرناکی است که زایمان‌های لاکچری برای نوزادان به همراه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت