Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه در سومین فصل حضورش در این تیم شرایط خاصی دارد. از یک طرف قرارداد حسینی با ترابوزان تمام می‌شود و وی می‌تواند بدون پرداخت حق انتقال به ترابوزان، راهی تیم‌های دیگر شود. از سوی دیگر، این باشگاه ترکیه‌ای می‌خواهد هر طور که شده قرارداد جدیدی با حسینی امضا و مانع جدایی او -حداقل به صورت رایگان- شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پیکان مدیر برنامه مجید حسینی در گفتگو با سایت «۶۱saat» ترکیه اعلام کرد که آنها پیشنهاد «شفاهی» ترابوزان اسپور را قبول کرده و در انتظار پیشنهاد رسمی و کتبی هستند.

پیکان ضمن انتقاد از مطالب برخی از رسانه‌ها درباره نقش وی در تصمیم سیدمجید حسینی گفت: ما با باشگاه ترابوزان شفاهی صحبت کردیم و توافقات زیادی داشتیم. آنها قرارداد سه ساله با بیش از ۸۵۰ هزار یورو پیشنهاد دادند. ما نسبت به این پیشنهاد دیدگاه مثبتی داریم.

مدیر برنامه حسینی تاکید کرد: اگر پیشنهاد رسمی ارائه شود مطابق آن اقدام می‌کنیم ولی چگونه می‌توانم قراردادی که وجود ندارد را امضا کنم؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمجید حسینی تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه تیم ملی فوتبال ایران سیدمجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان