Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، علی‌رغم واکسیناسیون گسترده و طرح‌های دولت جدید این کشور برای مهار این همه‌گیری، همچنان در حال افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۶۷,۰۷۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز  ۸۹۶ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۳۲,۶۶۹,۱۲۱ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۵۸۴,۲۲۶  تن افزایش یافت.

بیماران آمریکایی، ۲۲.۴۹ درصد آمار کل مبتلایان جهانی به این ویروس را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر ۹,۹۶۲ بیمار در آمریکا در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این در حالی است که طبق گزارش شبکه «سی‌اِن‌اِن»، تعداد فوتی‌های سالانه آمریکا بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) از رقم دویست‌وپنجاه هزار نفر کمتر است.

 

 

در هند نیز شمار مبتلایان روزانه به ویروس کووید۱۹، همچنان در حال ثبت رکوردهای جدیدی است و برای دومین روز پیاپی بیشترین ابتلای روزانه جهانی در این کشور ثبت شد.

وزارت بهداشت هند بامداد امروز اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۳۳۲,۵۰۳ مبتلای جدید به ویروس کرونا را ثبت کرده که بیشترین میزان از زمان آغاز همه‌گیری در این کشور است.

بر اساس این آمار، طی یک روز گذشته همچنین ۲,۲۵۶ هندی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

با احتساب آمار بیست‌وچهار ساعت گذشته، رقم کلی مبتلایان به ویروس کرونا در هند به ۱۶,۲۵۷,۳۰۹ نفر و تعداد جان‌باختگان آن نیز ۱۸۶,۹۲۸  تن رسید.

بیماران هندی بعد از آمریکا، ۱۱.۱۹ درصد آمار کل مبتلایان جهانی به این ویروس را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر ۸,۹۴۴ مبتلا در این کشور در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این در حالی است که پیش از این، رکورد بیشترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کووید۱۹ در جهان، با ۳۰۷،۵۸۱ نفر در آمریکا ثبت شده بود.

 

 

منبع: الف

کلیدواژه: کل مبتلایان بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت

یک عملکرد منفی برای گواردیولا که در عین حال کلاس کاری سرمربی اسپانیایی را اثبات می‌کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در سفر به سیتی‌گراند دیدار دشواری را سپری کرد اما در پایان به برتری مهم 2-0 دست یافت. 

طی دوران حضور پپ گواردیولا در دنیای مربیگری، تنها دو تیم توانسته‌اند در دو بازی رفت و برگشت یک فصل، عملکرد بهتری در بحث شوت مقابل تیم سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند. مطابق اعداد و ارقام اوپتا، ناتینگهام فارست یکی از این دو تیم است. فارست با هدایت استیو کوپر و نونو اسپیریتو سانتو با وجود شکست، در هر دو بازی فصل جاری آمار بهتری نسبت به منچسترسیتی ثبت کرد. اولین و آخرین بار رئال مادرید در فصل 10-2009 چنین نمایشی ارائه کرد و البته کهکشانی‌ها نیز هر دو بازی را واگذار کردند و از گلزنی ناکام ماندند. 

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست در نیم فصل اول ناتینگهام فارست - منچسترسیتی در نیم فصل دوم 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد