Web Analytics Made Easy - Statcounter

الدحیل و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

الدحیل قطر و استقلال در چهارمین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، با تصمیم صبری لموشی سرمربی الدحیل تمرین شب گذشته این تیم تعطیل شد تا آنها با استراحت کامل به مصاف استقلال بروند.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! سومین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (2 اردیبهشت 1400) پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ با آخرین نفس هایم، چند خطی در ستایش فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی در ستایش هواداران و بازیکنانی که فوتبال را نجات دادند؛ فوتبال مال ماست نه چند مدیر طماع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل امشب در استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد. دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف جذاب بایرن مونیخ و رئال مادرید. این رقابت تنها شانس باواریایی‌ها برای کسب جام در این فصل است و در سمت دیگر رئال در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارد و با روحیه عالی به این بازی آمده است. با این حال رامون کالدرون در مصاحبه‌ای درباره کیفیت تیم مونیخی به رئال هشدار داد.

او گفت:«بایرن یکی از تیم‌های بزرگ اروپاست و حریفان همچنان برای آنها احترام قائل هستند. رئال مادرید می‌داند که بایرن همیشه خطرناک و شکست دادن آنها دشوار است. رئالی‌ها اگر می‌خواهند به فینال برسند، باید دو بازی بسیار خوب انجام دهند. به‌نظر نمی‌رسد بایرن در بهترین حالت خود باشد. حداقل این چیزی است که ما فکر می‌کنیم، زیرا مانند همیشه بوندس‌‌لیگا را نبرده‌اند. اما یک چیز هم واضح است: هیچ طرفداری فکر نمی‌کند که بازی برای رئال آسان خواهد بود. به‌نظرم رئال باید بایرن را مثل سال‌های گذشته تیمی خطرناک و آماده بداند و با این دید به مصاف آنها برود.»

کالدرون سپس درباره عملکرد رئال مادرید در این فصل گفت:«رئال بسیار خوب بازی می‌کند. آن‌ها یک تیم بسیار متعادل هستند که با ترکیب بازیکنان باتجربه مانند کروس یا مودریچ و بازیکنان جوان مانند وینیسیوس، رودریگو یا بلینگام در تمامی پست‌ها خطرناک و باکیفیت هستند.
آن‌ها همچنین یک مربی بزرگ دارند و در حال قهرمانی در لالیگا هستند و وارد نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم شده‌اند. آنها اعتمادبه‌نفس زیادی دارند که می‌توانند چمپیونزلیگ پانزدهم را به‌دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟