Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@17:34:37 GMT

۸۰ درصد مرگ و میرهای آرمستان یاسوج مبتلایان کرونایی هستند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۸۰۸۱۷

۸۰ درصد مرگ و میرهای آرمستان یاسوج مبتلایان کرونایی هستند

مهرشاد حسن زاده با بیان اینکه مردم برای رعات پروتکل های بهداشتی از ورود به آرمستان ها برای زیارت اهل قبور و تجمعات تشییع پرهیز کنند گفت:80 درصد مرگ و میرهای آرمستان یاسوج مبتلایان کرونایی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهرشاد حسن زاده در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه مردم در موقعیت فعلی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در آرمستان یاسوج  مراجعات کمتری دارند گفت: براساس دستور العمل فرمانداری شهرستان بویراحمد و اخذ تعهد از صاحبان عزا باید  30نفر همراه فوتی کرونایی و 50 نفر متوفی عادی در برگزاری مراسم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت : تمامی برنامه های میت های کرونایی در آرمستان یاسوج توسط پرسنل انجام می شود.

 

مدیر سازمان آرمستان های یاسوج با تاکید بر اینکه در 2 هفته اخیر روزانه شاهد دفن فوتی های کرونایی در آرمستان هستیم گفت : به صورت میانگین 80 درصد فوتی های این مدت مبتلایان کرونایی بودند و در طول یک سال گذشته می توان ادعا کرد 30 درصد فوتی ها به علت کویید 19 بوده است.

 

حسن زاده از مردم خواست تا در تجمعات تشییع به دلیل شیوع ویروس حضور نداشته باشند و برای زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه حتما پروتکل ها را رعایت و در هر مکانی باشند می توان قرائت فاتحه و قران داشت .

 

او با اشاره به اینکه پرسنل آرمستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و همه برنامه های کفن و دفن ،غسل و سایر موارد را انجام می دهند گفت: تمامی پرسنل در مرحله اول واکسینه شدند و در هفته های آینده دوز بعدی واکسن کرونا تزریق می شود.


انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۸۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد